Vraag

Wifi manager "Jouw verbinding is nog niet klaar voor de wifi manager"

  • 5 May 2022
  • 38 reacties
  • 1166 keer bekeken

Reputatie 1

Sinds een paar week glas klant bij KPN. Nu wou ik via de wifimanager kijken of dit nog beter kon en eventueel de superwifi2 bestellen.

 

Nu krijg ik de volgende error:
Jouw internetverbinding is nog niet klaar voor de wifi manager. Probeer het later opnieuw.

 

Staat er nog een instelling fout op mijn account, of is er wat anders aan de hand?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

38 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Jammer dat het niet lukte, @DirkJanK! Ik zet het ontkoppelverzoek door. Dit zal, vanwege de feestdag, waarschijnlijk morgen pas uitgevoerd worden. Ik kom er dan even bij je op terug. 

Reputatie 7
Badge +30

Goedemorgen, @DirkJanK, ik heb zojuist bevestiging gekregen dat jouw verkeerde klantnummer ontkoppeld is. Je kunt dan nu het goede klantnummer weer koppelen. Ik raad dan aan om dit op deze manier te doen. Zodat we zeker zijn dat het goede nummer gekoppeld wordt.

...wil je het dan eens proberen door te kiezen voor de optie dat je niet thuis bent. Je wordt dan gevraagd het klantnummer en laatste cijfers van je IBAN in te vullen. Dat zou dan in ieder geval moeten werken.

 

Reputatie 1

Goedemorgen, @DirkJanK, ik heb zojuist bevestiging gekregen dat jouw verkeerde klantnummer ontkoppeld is. Je kunt dan nu het goede klantnummer weer koppelen. Ik raad dan aan om dit op deze manier te doen. Zodat we zeker zijn dat het goede nummer gekoppeld wordt.

...wil je het dan eens proberen door te kiezen voor de optie dat je niet thuis bent. Je wordt dan gevraagd het klantnummer en laatste cijfers van je IBAN in te vullen. Dat zou dan in ieder geval moeten werken.

 

Op deze manier meld die " We herkennen dit abonnement niet. Controleer je gegevens.

 

Vermoedelijk omdat ik op een adres met toevoeging woon en het formulier zonder toevoeging invoer wil.

Reputatie 1

… ook als ik de optie kies dat ik wel thuis ben en mn reknr invul herkent die mij niet.

 

Bij deze voor de 3e keer de vraag:

Is er ook een andere manier om mij te helpen?

 

Na 5 week begint het toch knap vervelend te worden.

Reputatie 7
Badge +30

Goedemorgen, @DirkJanK, ik heb zojuist bevestiging gekregen dat jouw verkeerde klantnummer ontkoppeld is. Je kunt dan nu het goede klantnummer weer koppelen. Ik raad dan aan om dit op deze manier te doen. Zodat we zeker zijn dat het goede nummer gekoppeld wordt.

...wil je het dan eens proberen door te kiezen voor de optie dat je niet thuis bent. Je wordt dan gevraagd het klantnummer en laatste cijfers van je IBAN in te vullen. Dat zou dan in ieder geval moeten werken.

 

Op deze manier meld die " We herkennen dit abonnement niet. Controleer je gegevens.”

Vermoedelijk omdat ik op een adres met toevoeging woon en het formulier zonder toevoeging invoer wil.

Toevoeging maakt niet uit bij dit formulier. Onder water pakt hij de toevoeging erbij vanuit de combinatie met het rekeningnummer. 

Als je de automatische koppelmanier volgt, door te kiezen dat je wel thuis bent. Dan werkt het ook niet? Want zolang jij verbonden met je eigen internetverbinding, bekabeld of via wifi, moet het koppelen op in ieder geval een van die manieren lukken. Je gebruikte voor het koppelen wel het klantnummer dat eindigt op ...31?

 

Volkomen begrijpelijk dat je dit nu wel eens opgelost wilt zien, Dirk Jan. Als het, ook met automatisch niet lukt. en je gebruikt zeker weten het goede klantnummer. Dan kan ik dit nogmaals uitzetten. 

Reputatie 1

Ja, ik gebruik het nummer wat door jou in mijn profiel gezet is. Ook gebruik ik het juiste rekeningnummer.

 

Zet het aub door naar een escalatiedesk, ik ga niet een 4e keer mijn vraag herhalen.

Badge +19

Je kan ook een mens om hulp vragen hoor tenzij je liever een robot hebt natuurlijk. Forumleden genoeg die je willen helpen.

Reputatie 1

Je kan ook een mens om hulp vragen hoor tenzij je liever een robot hebt natuurlijk. Forumleden genoeg die je willen helpen.

 

 

Lees aub het hele topic eens door voordat je reageerd? 5 week voor schijnbaar een juiste account koppeling te krijgen is niet iets wat superuser jan of piet kan oplossen.

Badge +19

Oh sorry ik dacht dat je een probleem had met wifi en daarom de wifimanager wilde gebruiken. 

Reputatie 7
Badge +30

Ik merk dat ik hier niet via mijn systeem een technische melding voor kan maken, @DirkJanK. Dus dit moet ik even op andere manier aanvliegen. Wil je daarvoor nog de volgende vragen beantwoorden/bevestigen":

  • krijg je deze foutmelding " We herkennen dit abonnement niet. Controleer je gegevens.” zowel bij automatisch proberen te koppelen als bij handmatig koppelen?
  • voor de zekerheid, wil je het in een andere browser proberen en/of zorg dat je geen advertentie blockers actief hebt staan.
Reputatie 1

 

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @DirkJanK, men heeft hier achter de schermen verder naar gekeken sinds mijn laatste reactie. Ze hebben echter niet iets kunnen vinden dat dit veroorzaakt heb ik nu teruggekoppeld gekregen. Nu heb ik zojuist nog even weer naar je KPN ID gekeken, en ik zie daar nu wel het klantnummer ...31 gekoppeld staan. Is het je zelf gelukt om alsnog te koppelen? Of is er contact met je geweest?

Reputatie 1

Ik heb ondertussen mijn gehele netwerk bekabelt aangesloten, een klant 2 maand laten wachten is zelfs ziggo nog nooit gelukt….