Beantwoord

097-nummer toevoegen aan MijnKPN en KPN Compleet

  • 6 December 2019
  • 12 reacties
  • 535 keer bekeken

Hoi Susan,

 

Mijn probleem is ongeveer het zelfde, alleen is het al enige tijd in gebruik.Probleem is dat ik het 09nummer niet krijg toegevoegd, want als  ik het toevoeg en bevestig ,wordt er aangegeven dat het niet lukt om toe te voegen. Toch zou ik het graag bij mijn andere compleet producten zien.Wat doen we hieraan?Ik ben radeloos .

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

icon

Beste antwoord door Rutger van KPN 10 December 2019, 11:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Ik bedoel dat ik het ook graag gespecificeerd wil zien in mijn KPNAPP bij de facturen. 

Reputatie 7
Badge +24

Hoi Susan,

 

Mijn probleem is ongeveer het zelfde, alleen is het al enige tijd in gebruik.Probleem is dat ik het 09nummer niet krijg toegevoegd, want als  ik het toevoeg en bevestig ,wordt er aangegeven dat het niet lukt om toe te voegen. Toch zou ik het graag bij mijn andere compleet producten zien.Wat doen we hieraan?Ik ben radeloos .

09 nummer? Kan dat überhaupt wel?

Ja dit zijn dan nummers met 12 cijfers, en bedoeld voor tabletabonnement. 

Reputatie 7
Badge +24

Ja dit zijn dan nummers met 12 cijfers, en bedoeld voor tabletabonnement. 

Ja begrijp ik. Maar ik vraag me af of dat onderdeel kan zijn van Compleet.

Reputatie 7
Badge +15

@Drieoortje Vreemd dat het niet lukt om een 097 nummer koppelen. Dit 12 cijferige nummer zou je moeten kunnen koppelen net als een mobiel nummer. Wat wel belangrijk is, is dat de simkaart in een apparaat zit dat ook een sms kan ontvangen. Heb je toevallig ook al eens een andere browser getest? 

Nou het zit zo ,deze simkaart heb ik toen met een tablet besteld en blijkbaar niet meteen gekoppeld. Misschien is dat de reden waarom het niet lukt?

Reputatie 7

Ja dit zijn dan nummers met 12 cijfers, en bedoeld voor tabletabonnement. 

Ja begrijp ik. Maar ik vraag me af of dat onderdeel kan zijn van Compleet.

 

Wat wel belangrijk is, is dat de simkaart in een apparaat zit dat ook een sms kan ontvangen.

Je kunt helemaal geen smsjes ontvangen met een 0970 nummer.

Reputatie 7
Badge +15

@Drieoortje Ik zie dat het nummer wel actief is, dus dit zou geen probleem mogen geven. Weet je of het met de tablet die je hebt ook mogelijk is om een sms te ontvangen? En is het wellicht een mogelijkheid de simkaart even in een mobiele telefoon te steken? @wjb het is zeker mogelijk om sms'jes te ontvangen op een 097 nummer, zolang de simkaart in een apparaat zit dat een sms kan ontvangen. 

Reputatie 7
Badge +15

@Drieoortje Ik ga er vanuit dat het probleem inmiddels is verholpen, aangezien we geen reactie meer van jou hebben ontvangen. Als ik toch nog iets voor je kan betekenen, stuur me dan vooral een berichtje!

Hoi Rutger,  

Sorry dat ik niet meer gereageerd heb, maar ik moet de simkaart nog omzetten (eenmalig)in mijn smartphone om hem te koppelen aan mijn producten. Ik ga dat ook doen ,en mocht het niet lukken dan laat ik het zeker weten. Indien we geen contact meer  hebben, wens ik jullie allen fijne feestdagen en een gezond en gelukkig 2020

Reputatie 7
Badge +15

@Drieoortje Geen enkel probleem natuurlijk. Het zou mooi zijn als je zou kunnen laten weten of het gelukt is. Mocht dit niet meer lukken voor de feestdagen dan wens ik jou ook hele fijne feestdagen en een fantastisch 2020! 🎄🎁 

Hoi Rutger, 

Inderdaad, zal ik doen. Dankjewel voor de goede service 😃👍