Beantwoord

1 stuks Digitenne recorder inleveren / opzeggen

  • 20 August 2019
  • 11 reacties
  • 242 keer bekeken

Badge
1 digitenne recorder opzeggen (huur) maar via de site vraagt men card nummer maar deze zijn al ingeleverd , wat nu kan ik naar de PN winkel voor opzeggen huur
icon

Beste antwoord door Noordzee 20 August 2019, 16:56

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Je kunt Digitenne ook opzeggen via:

  1. Telefoonnummer 0800-0402. (Wel vaak een lange wachtrij)
of 2. Hier via het forum. Ik zie dat jouw profiel al gevuld is. Vul anders nog even het cas-id-nummer in het veld opmerkingen. Dat nummer staat in het menu. Het gaat dan om het nummer van de ontvanger die je wil opzeggen.

Een moderator komt hier vanzelf langs. Dag kan ook morgen of overmorgen zijn.
Badge
Toppie , je gaat langs de KPN shop met de vraag ik wil mijn digitenne recorder inleveren en de huur van de recorder opzeggen , grote ogen oh oh , nee dat is niet mogelijk ik zeg oke maar de site is iet aangepast voor opzeggen Oh ??? antw je (moet) maar naar KPN bellen ,ik vraag het nummer oh dat moet je op de site kijken van een drama oja inleveren geen probleem kan ik dan een bewijs krijgen oh nee hahahaah wat een stelletje sukkels
Reputatie 7
Badge +28
Tsjaaa, dit soort verhalen lees ik hier helaas vaker. Veel mensen die in een KPN-winkel werken kunnen prima telefoons verkopen, maar van Digitenne hebben ze lang niet allemaal verstand.

Best wel triest.

Maar hier op het forum zit je wel goed. De hier aanwezige moderators van KPN zijn zonder uitzondering goed op de hoogte van alles wat met Digitenne te maken heeft.

Gaat goed komen....😎
Badge
Maar is toch treurig oja met een bakkie koffie is zijn anden en zijn laatste boterham net door geslikt hahahahah Drama , have fun and have s nice day , (i not real shit) hahahahah greatings
Mischien ten overvloede.
Hij moet eerst opgezegd (zonder het hele abo op te zeggen) en dán pas teruggestuurd.
Reputatie 7
Badge +28
Inderdaad, je krijgt zelfs een retourdoos opgestuurd.
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @rg de haan. Welkom op het KPN Forum. Ik lees dat je mijn hulp nodig hebt om één van de twee Digitenne ontvangers te laten verwijderen uit het abonnement, klopt dat? Zo ja, dan ga ik dat voor jou in gang zetten.

Ik zie dat je in het "Persoonlijke Opmerkingen" veld hebt aangegeven dat je nog andere vragen hebt over het abonnement dat je bij KPN afneemt. Wellicht een goed idee om telefonisch contact met jou op te nemen zodat ik een antwoord kan geven op al jouw vragen. ☺️

Laat je een berichtje achter in dit topic?
Badge
Hi ViKash Goedemorgen

Alle antwoorden gevonden op de site

Als je tijd hebt kan je de abonnementen aanpassen naar

Internet / TV voor thuis (geld dan ook de korting de eerst 3 maanden )internet en TV
6 maanden korting
€ 62,50
€ 35,00

Foxsport behouden
Vast Bellen behouden

Opzeggen 1x digitenne recorder , cas nr 4657-198-861-0
849003-ZTE HD STD



Thanks ,have a nice day
Reputatie 7
Badge +21
Om het abonnement te wijzigen kan je het beste telefonisch contact opnemen met onze Klantenservice (0800 0402). Mijn collega's helpen jou graag verder.
Badge
thanks , have a nice day
Reputatie 7
Badge +21
Graag gedaan @rg de haan. Ik wens jou ook een fijne dag toe en alvast een goed weekend!

Reageer