Beantwoord

4G buitengebied geen koppeling met KPN ID

  • 13 February 2020
  • 2 reacties
  • 58 keer bekeken

Ik zie dat dit al een aantal keer op het forum gepasseerd is. maar ook ik krijg het niet voor elkaar om internet voor buitengebied te koppelen aan mijn KPN ID. Enige hulp wordt gewaardeerd.

 

Peter

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 17 February 2020, 16:51

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hoi Peter, welkom! Het is in principe mogelijk de losse 4G Buitengebied te koppelen aan een MijnKPN. Alleen wordt er op moment van koppelen een sms verstuurd naar het nummer dat je invult. Ik weet even niet meer zeker of dit nu bij dit model ook kan, maar probeer even inloggen op de Huawei of je daar ontvangen sms’jes in kunt zien. Als dat niet zo, plaats de simkaart even tijdelijk in een telefoon of tablet. 

 

De hybride variant is een optie op je vaste abonnement en kan dan ook niet los aan je MijnKPN gekoppeld worden. 

Toevoeging: Als je vaste abonnement al gekoppeld is, dan zie je de hybride variant daar terug zodra het actief is

Beste Erik,

Ben afgelopen vrijdag bij een KPN winkel geweest voor een nieuw mobiel abonnement voor telefonie (heeft idd niets met dit forum item te maken). In overleg besloten over te gaan op de, al door je aangehaalde hybride variant. En tot mijn niet geringe verbazing staat alles al prima in mijn KPN.

des al niet te min, bedankt voor je reactie. 
Dit item kan wat mij betreft gesloten worden.