Beantwoord

Aabonnement wijzigen niet mogelijk in MijnKPN app.

  • 24 January 2020
  • 5 reacties
  • 1038 keer bekeken

Abonnement wijzigen niet mogelijk in MijnKPN app.

 

Melding:

U kunt uw abonnement niet wijzigen, omdat een wijziging naar een ander product niet is toegestaan of omdat 

er een wijzigingsverzoek in behandeling is.

 

Abonnement verlengd in december en sindsdien deze melding.

 

icon

Beste antwoord door Noordzee 24 January 2020, 14:05

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28

In dat geval kun je beter even bellen met 0800 - 0402. Dan kunnen ze daar op de telefonische helpdesk jouw abonnement omzetten en wellicht meteen even die openstaande melding afsluiten. 

 

Als je bellen niet ziet zitten, vul dan jouw volledige forumprofiel en geef hier even een seintje als je dat gedaan hebt. 

 

 

Reputatie 7
Badge +24

Hoi Hanshe, welkom op het forum.

Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kijk ik na wat hier aan de hand is. 

Reputatie 7
Badge +24

Hanshe, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen. 

Dag Alex,

Ik krijg nu net 3 mails binnen waarin staat aangegeven dat er gereageerd is op mijn post.

Ik heb je reactie van 3 dagen geleden dus gemist.

Als ik nu kijk in MijnKPN dan heb ik nu wel de mogelijkheid om mijn abonnement te wijzigen.

Probleem opgelost dus.

 

Dank allen voor de reacties.

Reputatie 7
Badge +24

Top om te lezen, je weet me te vinden mocht het nodig zijn.