Beantwoord

Aanmaken KPN ID lukt niet

  • 23 January 2022
  • 1 reactie
  • 60 keer bekeken

De link in de e-mail die ik tijdens het aanvraagproces ontvang start een Overzichtspagina op die niet goed gevuld wordt. Ik zie dat er geprobeerd wordt de overzichtsgegevens te vullen maar daarin blijft de programmatuur hangen. Dat probleem speelt al meer dan een half jaar. Op zowel de pc als laptop, met Chrome en Edge.

Wat kan er aan de hand zijn?

 

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 27 January 2022, 08:01

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19

@Huub Muijres Hi en van harte welkom Huub! Jee, je loopt al een flinke tijd vast op het aanmaken van een KPN ID lees ik. Dat is opvallend, ik heb niet vaker gelezen dat het mis gaat de laatste tijd. Goed dat je al verschillende browsers en apparaten hebt geprobeerd, dan weten we alvast dat het 'm daar niet in zit.

Daarom ben ik benieuwd naar op welke stap je precies vastloopt. Je hebt dus al jouw e-mailadres ingevuld op bovenstaande pagina en ontvangt wel de e-mail begrijp ik. Hoe ziet de pagina uit die je dan te zien krijgt? Kan je een screenshot (zonder persoonlijke gegevens) toevoegen hier in je topic? En wat gebeurt er als je probeert een KPN ID aan te maken met een ander e-mailadres? Gaat het dan wel goed?