Beantwoord

Aanpassen datum incasso

Beste kpn,

Zou ik mijn incasso datum kunnen aanpassen? Zo ja..hoe?

Mvg
icon

Beste antwoord door Marina_ 4 juli 2018, 19:35

Bedankt aboor. Van welke dienst wil je jouw incasso datum aanpassen en zou je vast aan kunnen geven naar welke datum? Zou je daarnaast jouw klantnummer ook willen updaten in het Forumprofiel? Aan de hand van deze gegevens mag ik jouw incassodatum aanpassen.

Bekijk origineel

4 reacties

Marina_ schreef:

Hallo aboor, Wat leuk dat je jouw vraag op het Forum stelt. Van welke dienst wil je jouw incasso datum aanpassen? Zou je jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw Forum profiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Dan kijk ik voor je naar de mogelijkheden. :)

Gedaan
Reputatie 7
Badge +18
Hallo aboor, Wat leuk dat je jouw vraag op het Forum stelt. Van welke dienst wil je jouw incasso datum aanpassen? Zou je jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw Forum profiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Dan kijk ik voor je naar de mogelijkheden. 🙂
Reputatie 7
Badge +18
Bedankt aboor. Van welke dienst wil je jouw incasso datum aanpassen en zou je vast aan kunnen geven naar welke datum? Zou je daarnaast jouw klantnummer ook willen updaten in het Forumprofiel? Aan de hand van deze gegevens mag ik jouw incassodatum aanpassen.
Reputatie 7
Badge +18
Goedemorgen aboor, Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!

Reageer