Aanpassen mailadres werkt niet

• 9 februari 2016
  • 5 reacties
  • 139 keer bekeken

Ik heb hier op het forum meerdere onderwerpen al gezien maar ik heb hetzelfde probleem. Het aanpassen emailadres op mijnkpn werkt niet. Ik krijg een mail met link, maar welke browser ik ook probeer (zit nu al op 4 met een poging of 20 in de afgelopen twee maanden), de link leidt naar een blanco pagina en de wijziging wordt niet doorgevoerd. Vanmiddag klantenservice gebeld, maar die kunnen niets voor me doen. Hopelijk kan ik hier wat hulp krijgen?

Btw, ik was Hi.nl klant, wat (uiteraard) is overgezet naar kpn, kan het door die conversie komen?

5 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Uh nu ben ik eigenlijk wel benieuwd, heb je bij je mobiele abonnement een emailadres?

Robin
RobinFlikkema schreef op 9 feb '16 om 15:40u
Uh nu ben ik eigenlijk wel benieuwd, heb je bij je mobiele abonnement een emailadres?

Robin 
Ik weet niet zeker of ik begrijp wat je bedoelt, maar als ik inlog staat er bij mijn gegevens als emailadres: noreply@kpn.com. Wanneer ik daar mijn eigen mail invul krijg ik een mail met een bevestigings link. En die werkt dus niet. Email staat dan weer gewoon op noreply@kpn.com

(overigens stond bij hi.nl wel m'n eigen emailadres bij mijn gegevens...)

Reputatie 7
Badge +30
Ooh, je wilt je contact gegevens wijzigen! Ik denk dat WebCare je hier wel mee kan helpen. Zij zullen binnenkort reageren

Robin
Reputatie 5
Badge +11
Goedemorgen Vibemaker en welkom op ons forum! Het is raar dat het je niet lukt jouw mailadres te wijzigen via MijnKPN en de link. Ik wil graag voor jou kijken wat ik voor je kan betekenen. Zou je mij in een privébericht de naam van de contracthouder, postcode, huisnummer, 06-nummer en het e-mailadres dat je wil gebruiken? Ik stuur jou zo een privébericht waarop je kunt reageren.

Reputatie 7
Badge +27
Ik neem het even van mijn collega Raul over en zag dat je nog geen reactie op het privébericht had gegeven. Kunnen we nog iets voor je doen? Laat het dan gerust alsnog weten. 

Reageer