Beantwoord

Aanvragen van een eigen KPN ID

  • 26 January 2020
  • 4 reacties
  • 726 keer bekeken

Mijn vrouw en ik hebben elk een eigen mobiele telefoon van KPN(Telfort) Om nota's in te zien moesten we een KPN ID aanmaken. Mijn vrouw heeft dat gedaan en zij kan nu haar nota's inzien.

Toen ik ook een KPN ID wilde aanmaken om ook mijn profiel en nota's te kunnen zien, kreeg ik te horen dat ik als was ingelogd als mijn vrouw. Waarschijnlijk is dat omdat wij maar één email adres hebben en dat allebei gebruiken. Wie weet hoe ik desondanks toch een eigen KPN ID kan aanmaken.

icon

Beste antwoord door Anonymous 26 January 2020, 17:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hallo @Rein en Ria , het eenvoudigst is het om jouw mobiele nummer te koppelen aan het KPN-ID van je vrouw, bij Telfort kon dat niet, maar bij KPN wel, heb ik nu ook zo gedaan.

Je ziet alles keurig gescheiden staan, eenvoudiger kan niet.

Als je toch per sé een eigen inlog wilt zul je binnen Telfort thuis een alias op het bestaande e-mailaccount moeten maken of een echt e-mailaccount en daarmee een eigen KPN-ID maken.

Succes.

 

We weten uiteraard niet of er ook sprake is van Internet& Tv bij Telfort en een Telfort email adres, verder klopt het wat JanD schijft voor elk KPN ID is een apart emailadres nodig. Het koppelen aan 1 omgeving werkt ook  prima.

We weten uiteraard niet of er ook sprake is van Internet& Tv bij Telfort en een Telfort email adres, verder klopt het wat JanD schijft voor elk KPN ID is een apart emailadres nodig. Het koppelen aan 1 omgeving werkt ook  prima.

Het kan inderdaad ieder ander willekeurig emailadres zijn.

 

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Rein en Ria, welkom! Het klopt helemaal wat hierboven gezegd wordt. Hebben jullie zo voldoende informatie? Als er nog vragen zijn, laat het gerust weten.Â