Beantwoord

Abonnement gestopt, waar in te zien?

  • 24 April 2019
  • 6 reacties
  • 1042 keer bekeken

Reputatie 4
Badge +4
Ik heb via de opzegdienst van Ziggo mijn abonnement bij KPN stop laten zetten.
Nummer behoud en dergelijke aangekruist.
Uit nieuwsgierigheid, waar kan ik in mijn KPN zien dat het stopt?
Ik zie wel wat staan maar das oud.

Theo

icon

Beste antwoord door Nadia 25 April 2019, 11:10

Bekijk origineel

6 reacties

Ik hoop dat het werkt bij Telfort kreeg een klant al de melding van een afkoopsom. We mogen enkel telefonisch opzeggen vanwege een handmatig te plaatsen vinkje dat er geen afkoopsom nodig is.
Reputatie 4
Badge +4
Van Ziggo bericht gehad dat het geregeld is en van KPN bericht dat men het jammer vind dat wij weg gaan.
Nu wilde ik weten waar je kunt zien of je contract ook stopt.

Theo
Wacht jij zit buiten je contract zie ik nu dat is anders dan de klant waar ik het over heb.
Geen idee verder of je dat ergens kan zien maar de bevestiging zal voldoende zijn.
Reputatie 7
Hallo Theo (@PE1OPQ ) inderdaad jammer dat je vertrekt, maar dat heb ik al eens eerder benoemd 😉 Je hebt hierover per mail van ons een bevestiging ontvangen. De correspondentie van 30 maart vermelden wij; ''[...]Uw nieuwe aanbieder Ziggo heeft uw huidige abonnement bij KPN opgezegd. Wij stoppen uw abonnement vanaf het moment dat wij bericht krijgen van Ziggo dat uw diensten zijn opgeleverd.
Wij hebben als verwachte datum meegekregen: 24 april 2019.[....]''

Dus, zodra Ziggo de definitieve overstapdatum aan ons heeft doorgegeven, krijg je van ons nog een bevestiging per mail. Dat zie je (nog) niet in MijnKPN. Heb je nog vragen? Laat het ons weten :)
Reputatie 4
Badge +4
Dit kreeg ik van Ziggo als mail op 2-4;

Beste mevrouw, meneer Postma,

Het is geregeld. Op 24-04-2019 stapt u over naar Ziggo.

Installatiepakket
Een dag voor de overstapdatum bezorgt PostNL het installatiepakket van Ziggo. Installeert u in ieder geval binnen 14 dagen na ontvangst de apparatuur?

Opzegging bij uw huidige provider
Omdat u overstapt, stopt uw abonnement bij uw huidige provider. Daarover krijgt u nog bericht van de provider.

De mail van 30 maart is de laatste van KPN hier over.
Is bovenstaande mail nu de oplever mail?

Wel wil ik nog zeggen dat ik jullie ga missen, bedoel de klanten service van KPN heb ik als goed en vriendelijk ervaren.
Zeker hier op het forum, altijd netjes en correct in omgang.
Bij Ziggo ga ik jullie missen.

Theo
Reputatie 7
Hey Theo, de mail die je van de nieuwe provider hebt ontvangen is inderdaad een (vooraankondiging) van oplevering. Wanneer je de toegezonden apparatuur installeert, op de dag van oplevering, ben je over. Wij ontvangen dan een overstapbevestiging van Ziggo, waarna je binnen enkele dagen een definitieve opzegbevestiging van ons ontvangt. Zo zorgen de (grotere) telco's onderling ervoor dat de overstapservice soepel verloopt. En dat de klant uiteraard nooit zonder diensten komt te zitten.

Wij gaan jou ook missen, Theo. We begrijpen je keuze ook, dus no hardfeelings. Je bent uiteraard nog steeds welkom hier, dus helemaal een afscheid hoeft het niet te zijn :)

Reageer