Vraag

Abonnement in MijnKPN niet beschikbaar

  • 30 september 2016
  • 2 reacties
  • 118 keer bekeken

Ik probeer al een week mijn abonnement te bekijken op MijnKPN, maar iedere keer krijg ik de melding "We kunnen op het moment uw gegevens niet ophalen door een technische storing. Neem contact op met onze klantenservice." Dit gebeurt zowel in de app als op de website.

Wat is er aan de hand? Is er iets mis met mijn abonnement?

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi @RogierL, welkom op het forum.

Laat ik ermee beginnen dat er niks mis is met je abonnement, maar wel met de koppeling tussen MijnKPN en je abonnement. Erg gek dit. Gaat het om je internet/televisie abonnement of je mobiele abonnement? Lukte het eerder wel of ook niet? Ik wil graag voor je kijken wat ik voor je kan betekenen hierin. Hiervoor heb ik wat gegevens van je nodig. Beantwoord je het privébericht dat je zo van me krijgt?
Reputatie 7
Badge +24
Het abonnement van @RogierL staat wel goed in ons systeem. Waar het door komt dat Rogier het niet goed in de app ziet, dat is nog niet duidelijk.

Reageer