Beantwoord

Abonnement koppelen aan KPN ID

• 10 juli 2018
  • 6 reacties
  • 590 keer bekeken

Ik wil mn abonnement koppelen aan KPN Id. Lukt niet. Krijg melding dat ik geen vaste KPN aansluiting heb wat dus wel het geval is.

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Marina_ 16 juli 2018, 09:55

Wanneer je een klant bent van Simyo maak je wel gebruik van het netwerk van KPN. Dit werkt hetzelfde als bij NLE. Echter zijn Simyo en NLE jouw aanspreekpunten bij vragen, storingen en problemen. In de schaduw sta je niet, want we helpen je natuurlijk graag, maar omdat je geen contract hebt bij ons zijn jouw gegevens niet inzichtelijk voor ons. Wat betreft KPN ID; dit gaat niet lukken met een product van Simyo en/of NLE. Je kunt bij je eigen aanbieder wel een account aanmaken. Is het inmiddels wel gelukt om een Hotspot aan te maken via de weg voor klanten die geen klant zijn bij KPN?

Het klopt dat er nog wat verbeterd kan worden aan ons KPN iTV app. Hier wordt hard aan gewerkt. We houden onze klanten via dit topic op de hoogte van alle updates. Wanneer de app weg valt of wanneer de stream hapert kan het zijn dat je verbinding slecht is of dat jouw apparaat moeite heeft met het afspelen van de hoge beeldkwaliteit. In de app kun je eenvoudig een lagere beeldkwaliteit kiezen in de Instellingen. Dit doe je door op het Profiel icoon te klikken in de navigatiebalk onderin. Kies hier voor Instellingen en daarna Beeldkwaliteit. Hier kun je de beeldkwaliteit instellen voor Wi-Fi en 3G/4G.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Goedemiddag Robby, leuk dat je ons gevonden hebt op het Forum. Zou je jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw Forum profiel en mij een seintje geven als je dit gedaan hebt?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Aan de hand van jouw gegevens en de producten die je van ons gebruikt kan ik toelichten hoe je jouw abonnement koppelt aan KPN ID.
Hallo Marina, ben er inmiddels achter. Ik heb KPN via NLE, dus is KPNabonnement niet van toepassing maar eigenlijk ook weer wel. Ik wilde koppelen om gebruik te gaan maken van de hotspots maar dat is dan
ook weer niet van toepassing. Tis niet anders, ieder geval bedankt voor de reactie. Mvg Robby
Reputatie 7
Badge +18
Dat is jammer Robby. Je hebt ook geen mobiel abonnement bij KPN? Ook daarmee kun je KPN hotspot gebruiken. Ook als je geen klant bent van KPN, kun je gebruik maken van de Hotspots. Hoe dit zit kun je lezen in deze link.
Reputatie 7
Badge +18
Hoi Robby, Ik heb geen bericht meer van je gehad. Mocht je later nog vragen hebben, kom dan gerust bij ons terug!
Hoi Marina, Ik heb simyo als mobiel abonnement. Geloof dat ik een beetje in de schaduw van ,,echt,, kpn leef so to speak.. Weet je waar het nu eigenlijk om gaat:? Ik zou graag de kpn itv fatsoenlijk willen ontvanngen in mn stacaravan. Die k app vaslt steeds weg of hapert.Als ik de problematiek lees op het internet omtrent deze app ben ik niet de ..enige. Ziggo of tele 2 werkt veel beter als ik het zo om me heen hoor. Ieder geval bedankt voor de getoonde interresse. Komt goed,

Mvg, Robby
Reputatie 7
Badge +18
Wanneer je een klant bent van Simyo maak je wel gebruik van het netwerk van KPN. Dit werkt hetzelfde als bij NLE. Echter zijn Simyo en NLE jouw aanspreekpunten bij vragen, storingen en problemen. In de schaduw sta je niet, want we helpen je natuurlijk graag, maar omdat je geen contract hebt bij ons zijn jouw gegevens niet inzichtelijk voor ons. Wat betreft KPN ID; dit gaat niet lukken met een product van Simyo en/of NLE. Je kunt bij je eigen aanbieder wel een account aanmaken. Is het inmiddels wel gelukt om een Hotspot aan te maken via de weg voor klanten die geen klant zijn bij KPN?

Het klopt dat er nog wat verbeterd kan worden aan ons KPN iTV app. Hier wordt hard aan gewerkt. We houden onze klanten via dit topic op de hoogte van alle updates. Wanneer de app weg valt of wanneer de stream hapert kan het zijn dat je verbinding slecht is of dat jouw apparaat moeite heeft met het afspelen van de hoge beeldkwaliteit. In de app kun je eenvoudig een lagere beeldkwaliteit kiezen in de Instellingen. Dit doe je door op het Profiel icoon te klikken in de navigatiebalk onderin. Kies hier voor Instellingen en daarna Beeldkwaliteit. Hier kun je de beeldkwaliteit instellen voor Wi-Fi en 3G/4G.

Reageer