Beantwoord

Abonnement koppelen aan MijnKPN lukt niet

  • 6 January 2023
  • 3 reacties
  • 233 keer bekeken

Ik heb hetzelfde gedoe😔

 

Admin: Afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 12 January 2023, 07:38

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7

Hoi @MaartVie, ik begrijp dat het koppelen van het abonnement aan MijnKPN niet lukt. Kan je er meer over vertellen?

  • Gaat het bijvoorbeeld over een Thuis of mobiel abonnement?
  • Wat gebeurt er precies als je het probeert te koppelen, krijg je bijvoorbeeld een foutmelding?
  • Heb je het in de MijnKPN app of een browser geprobeerd? Als het in een browser was, ook in een andere browser?

Wij weten alleen wat jij ons vertelt, hoe meer jij vertelt hoe meer wij mee kunnen denken.

Het is bij mij het tijdelijke nummer wat gekoppeld is aan een ander mailadres. Dus daar ligt het probleem. Ik moet dus mn accountnaam gaan aanpassen middels mn mailadres. 

Reputatie 7

Als je jouw abonnement aan een andere KPN ID wilt koppelen, dan kan dat. Zodra je dat doet wordt het automatisch losgekoppeld van de andere account. 

Als je nog geen KPN ID hebt met het e-mailadres wat je wilt kan je een KPN ID aanmaken en daarna het abonnement. er aan koppelen.