Beantwoord

abonnement koppelen in app

  • 9 July 2021
  • 11 reacties
  • 523 keer bekeken

Badge

Als je de kpn itv app wilt gebruiken moet je eerst je abonnement koppelen. Als je dan de instructies volgt en je eindigt met de laatste 3 cijfers van je bankrekening krijg ik de melding dat er geen internetverbinding is. 

Meerdere keren geprobeerd maar nog steeds hetzelfde resultaat. Geen internetverbinding.Vandaag weer geprobeerd maar weer melding geen internetverbinding. 

Ik wordt er gefrustreerd van. 

icon

Beste antwoord door Frustraties app van kpn 8 August 2021, 14:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hmm, als je geen stap verder komt hiermee snap ik de frustratie heel goed @Frustraties app van kpn :grimacing:

Als ik 'm goed begrijp, wil je inloggen bij de iTV app met je KPN ID maar lukt het niet om je abonnement daaraan te koppelen? Probeer je dat via wifi/een bekabelde verbinding op je huisadres? Of probeer je dit via je mobiele abonnement of terwijl je op een ander adres bent?

Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel  en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag de laatste 3 cijfers van je IBAN in het opmerkingsveld noteren, dan kijk ik even of ze wel overeen komen met wat er bij ons in de systemen staat!

Badge

Hartelijk dank voor uw reactie.:thumbsup:

Ik ben natuurlijk hartstikke nieuw hier op dit forum maar ik vind dat ik ontzettend veel gegevens moet invullen die best wel gevoelig zijn. Ik zie wel https voor de website staan maar toch vraag ik het liever nog even of dit allemaal klopt.

Ik hoor het heel graag.

Reputatie 7
Badge +20

Goed dat je het even aankaart als je bezorgd bent om de veiligheid @Frustraties app van kpn!

Wat je invult in je profiel, is alleen zichtbaar voor jouzelf en de KPN moderators en als je de gegevens weer verwijderd uit je profiel nadat ik je geholpen heb, zijn ze helemaal nérgens meer zichtbaar, het wordt verder nergens opgeslagen :slight_smile:

Badge

Beste Maja,

Het duurde eventjes maar alle gegevens zijn ingevuld.

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt @Frustraties app van kpn!

Zou je als laatste nog de laatste 3 cijfers van het IBAN dat je gebruikt voor het aanmelden, in het opmerkingsveld helemaal onderaan willen noteren? Dan kan ik vergelijken of dit hetzelfde rekeningnummer is al bij ons in de systemen aan jullie abonnement is gekoppeld. 

Verder ben ik nog benieuwd of je het probeert terwijl je bekabeld of via de wifi met je eigen KPN verbinding verbonden bent? Dat is wel noodzakelijk maar niet iedereen heeft dat in de gaten, vandaar dat ik het nog even extra navraag!

Badge

Hoi Maja,

Ik maak verbinding via wifi en de laatste 3 cijfers van mijn bankrekening zijn ingevuld.

Reputatie 7
Badge +20

Hmm, dan zit je wel degelijk op de juiste verbinding en ook die IBAN gegevens kloppen als een bus dus dat zal geen roet in het eten gooien @Frustraties app van kpn :thinking:

Lukt het jou om het te proberen via https://account.kpn.com/#/registration op een laptop/pc die tijdelijk bekabeld aan is gesloten op de Experia Box? Ook van belang dat er geen VPN in is geschakeld.

Verder gaat het jou niet per se om het aanmaken van een KPN ID, maar om het gebruiken van iTV online, toch? Weet je je pincode nog voor iTV? Zo ja, dan kan je er ook voor kiezen om in te loggen met je abonnementsnummer en pincode, je hebt dan geen KPN ID inloggegevens nodig! 

Badge

Dan is het euvel gevonden want ik heb standaard vpn aan staan. Ik zal dit weekend weer een poging doen en laat het je weten via deze pagina of het gelukt is.

Dank voor de hulp en een fijn weekend.

Reputatie 7
Badge +20

Ah, dat zou zo maar eens de boosdoener kunnen zijn inderdaad! Ik heb nu eigenlijk wel het vermoeden dat je volgende poging gaat lukken :wink: Hoor het graag!

Badge

Hoi Maja, 

Het is gelukt. Yihaaaaaaaaaa.

Ik heb mijn abonnement kunnen koppelen. Het was dus de VPN.:nerd:

Dank voor je hulp. 

Reputatie 7
Badge +20

Jeuh! Dan ook een yihaaaaaa van mij :smiley:

Graag gedaan en veel plezier met kijken :blush: