Beantwoord

Abonnement omzetten naar Hussel Internet 50 Mbit/s lukt niet via MijnKPN.

  • 27 December 2021
  • 8 reacties
  • 236 keer bekeken

Reputatie 1
Badge

Ik wil mijn abonnement wijzigen naar Hussel Internet 50 Mbit/s. Ik krijg als ik wil bestellen al weken de onderstaande tekst.

Wegens een technisch probleem kunnen we momenteel je gegevens niet verwerken. Probeer het later nog eens.

Kan 1 van de administrators dit voor mijn regelen aub.

Alle gegevens staan in mijn profiel.

Alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door Kees. 30 December 2021, 17:21

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Hallo @Kees. , de snelste manier om het geregeld te krijgen is even gratis te bellen naar 0800 0402, heb je geduld, wacht dan de reactie van een moderator af.

 

Reputatie 1
Badge

Hoi Jan.

Ben op het ogenblik erg druk, en mag en kan moeilijk bellen op mijn werk (Chemie)

Het gaat mij erom dat die storing “Wegens een technisch probleem kunnen we momenteel je gegevens niet verwerken. Probeer het later nog eens.” nu wel erg lang duurt!!!

Dit moet je toch gewoon via MijnKPN kunnen regelen?

Internet staat er onderhand al een beetje vol van!

Dus wacht ik nog well ff.

Hoi @Kees. . Je zou dat inderdaad zelf moeten kunnen regelen.

Je logt thuis in op MijnKPN? Welke browser gebruik je, als ik vragen mag?

 

Reputatie 1
Badge

Hoi Erwin,

Thuis log ik in op Microsoft Edge of Google Chrome via de pc,

heb ook nog laptop  met Linux staan met Mozilla Firefox,

en een mobiele telefoon met Android en Google browser, met de KPN app.

Krijg overal dezelfde foutmelding.

@Kees. Kan ik jou even bellen? Wanneer schikt het? 

Reputatie 1
Badge

Hoi Erwin.

Tussen 15.00 en 15.15 uur ben ik bereikbaar.

Dat gaat mij niet lukken. Kun je via een privébericht laten weten welk abonnement je exact wilt ? 

Reputatie 1
Badge

Hoi Erwin.

Ik bel volgend jaar wel ff naar de klantenservice.

Je kan het nu wel omzetten, maar stel je voor dat ik dan wel weer naar 100 Mbits/s wil moet ik weer bellen, of chatten.

Als je op dit forum zoekt naar <Wegens een technisch probleem kunnen we momenteel je gegevens niet verwerken. Probeer het later nog eens.> , vindt ik dat dit probleem soort van lang duurt?

Er staat denk gewoon iets niet goed staat mijn KPN id.

Dit contract wat ik nu heb verloopt bijvoorbeeld op 08-12-2011?, terwijl het al een paar keer veranderd is.

Ik wil het gewoon via MijnKPN kunnen regelen, zonder foutmeldingen.

Extra zender zenderpakketten toevoegen lukt hier ook niet via MijnKPN.

Ps., heb ook nog Opera  en Internet Explorer geprobeerd, maar helaas.

In ieder geval bedankt voor je hulp!

 

Prettige jaarwisseling allemaal.

 

M.v.g.  Kees