Beantwoord

Abonnement opzeggen en weer opnieuw afsluiten

  • 26 april 2019
  • 7 reacties
  • 1804 keer bekeken

Ik ben reeds een aantal jaar bij KPN en heb alles in 1
nu begeeft de afstandbediening het en ik heb al een tijdje wat problemen met de wifi snelheid.
de afstandbediening moet ik kopen!! En voor de wifi moet een monteur komen a 50euro
daarnaast heb ik het gevoel dat ik als vaste klant de kosten moet dragen van de aanbiedingen die nieuwe klanten krijgen.
misschien is het dus beter om mijn abonnement op te zeggen en een nieuwe af te sluiten
dan kan ik gratis gebruik maken van een monteur en 3 maanden behoorlijke korting
is dat mogelijkheid jk, afsluiten en direct weer aansluiten.
Gr, John
icon

Beste antwoord door Jan-D 26 april 2019, 22:28

Hallo @Feeljleef ,
Dat lukt alleen als je minimaal 6 maanden geen klant van KPN bent geweest.
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +19
@Feeljleef, Ik heb niets meer van je gehoord. Mocht je later nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Feeljleef, Welkom op het forum. Begrijpelijk dat je deze vraagt stelt, maar de korting kan ik je niet nog eens aanbieden. Deze actie is inderdaad bedoeld voor nieuwe klanten. Je zult zelf, toen je klant bij ons werd, ook een mooi introductie-aanbieding hebben gekregen. Een nieuwe afstandsbediening hoef je niet te betalen, ik kan je kosteloos één opsturen. Als je al een nieuwe hebt gekocht, dan crediteer ik de kosten voor je. Zou je daarvoor jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf)

Heb je onze WiFi tuner tool al eens doorlopen? Met deze tool krijg je wifi-advies op maat. Je kunt bijvoorbeeld wat tips krijgen om de kwaliteit te verbeteren of je krijgt het advies om een wifi-versterker te nemen. Om te bepalen wat jouw huis nodig heeft, doorloop je een aantal stappen via de Wifi Tuner. Het is belangrijk dat je de site opent op een mobiel, tablet of laptop waarmee je door het huis kunt lopen. Ik ben benieuwd naar het resultaat.
Reputatie 6
Badge +6
Ik hoop toch echt dat het nooit gaat gebeuren dat alle vaste klanten korting gaan krijgen. Wie gaat dat betalen?? Wat denk je dat er dan met de prijzen gaat gebeuren???
Sorry, maar vind het toch niet kloppen, als vaste klant (enkele jaren) word je bijna geforceerd om over te stappen naar een andere provider om weer eens wat korting te krijgen. Per 1 juni worden de abonnementen weer duurder en betaal je als vaste klant dus om nieuwe klanten een korting te kunnen geven. Jammer, misschien moet KPN juist zijn vaste klanten eens wat korting geven
Reputatie 7
Gewoon je huidige Alles-in-1 abonnement om laten zetten naar een nieuw Internet en TV abonnement en je krijgt drie maanden €22,50 korting.
Dit moet je niet zelf doen via mijnKPN maar door iemand van KPN laten doen.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi @Feeljleef
Als je wil opzeggen om gebruik te kunnen maken van zgn. nieuwe klanten korting,
dan geldt voor "Internet en TV" de volgende actievoorwaarde:
Het actieaanbod geldt voor nieuwe Internet klanten, die de afgelopen 6 maanden geen Internet van KPN hebben afgenomen.

Wat betreft je afstandsbediening: Kijk eens in het centrale topic Afstandsbediening instellen/kapot
met aanwijzingen wat je kan doen/proberen.

Aan het eind staat daar:
Werkt je afstandsbediening nog steeds niet, ondanks bovenstaande oplossingen? Vul dan jouw forumprofiel aan met; postcode, huisnummer en naamcontractant en laat het daar in een reactie weten!

Meestal wordt er dan al snel (gratis!!) een nieuwe afstandsbediening naar je toe gestuurd.

Succes!
Hallo @Feeljleef ,
Dat lukt alleen als je minimaal 6 maanden geen klant van KPN bent geweest.

Reageer