Beantwoord

Abonnement partner met ander klantnummer niet onder Mijn KPN account onder te brengen

• 18 maart 2016
  • 2 reacties
  • 282 keer bekeken

Goede morgen,

Mijn eigen gsm abbo is aangemeld bij mijn Kpn en staat daar ook vermeld.

Het gsm abbo van mijn vrouw (eigen klantnr.) krijg ik niet aangemeld.

Wel valt dit nummer onder Kpn compleet en is als zodanig dus wel bekend.

Is er een manier om dat toestel ook in mijn Kpn te zetten zodat ik alles bij elkaar heb en via mijn kpn de rekeningen kan inzien?

We vinden het lastig om dit elke keer te doen met verschillende namen en wachtwoorden.

Groet,

B.J. Stijf

* Admin: titel aangevuld zodat je bericht beter is te vinden + topic naar juiste categorie verplaatst

icon

Beste antwoord door Erik_ 20 maart 2016, 15:03

Hallo B.J., welkom op het forum! Zoals Peter al zegt kunnen beide nummers alleen in dezelfde MijnKPN omgeving als ze hetzelfde klantnummer hebben. Het is mogelijk om het abonnement van je vrouw onder jouw klantnummer te plaatsen als dit abonnement op een aantal punten overeenkomt met jouw abonnement.

Het gaat dan om het volgende:

• zelfde naam contractant
  • zelfde geboortedatum
  • zelfde adres
  • zelfde rekeningnummer

Verder mag er ook geen betalingsachterstand zijn, maar dat lijkt me geen probleem. Als dit allemaal overeenkomt, kan ik het voor je laten samenvoegen. Dan heb je het onder één klantnummer en één MijnKPN.

Als het abonnement op naam van je vrouw staat, en jouw abonnement op jouw naam, dan kan het niet. Dan zou er eerst contractsovername moeten plaatsvinden. Dan wordt het abonnement van je vrouw ook op jouw naam gezet, en kunnen we het alsnog samenvoegen.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Hallo B.J., welkom op het forum! Zoals Peter al zegt kunnen beide nummers alleen in dezelfde MijnKPN omgeving als ze hetzelfde klantnummer hebben. Het is mogelijk om het abonnement van je vrouw onder jouw klantnummer te plaatsen als dit abonnement op een aantal punten overeenkomt met jouw abonnement.

Het gaat dan om het volgende:

• zelfde naam contractant
  • zelfde geboortedatum
  • zelfde adres
  • zelfde rekeningnummer

Verder mag er ook geen betalingsachterstand zijn, maar dat lijkt me geen probleem. Als dit allemaal overeenkomt, kan ik het voor je laten samenvoegen. Dan heb je het onder één klantnummer en één MijnKPN.

Als het abonnement op naam van je vrouw staat, en jouw abonnement op jouw naam, dan kan het niet. Dan zou er eerst contractsovername moeten plaatsvinden. Dan wordt het abonnement van je vrouw ook op jouw naam gezet, en kunnen we het alsnog samenvoegen.

Reputatie 7
Enige manier is om het over te laten zetten naar jouw klantnummer. Alleen nummers onder één klantnummer kunnen in één MijnKPN mobiel account. Je kunt het wel in een eigen account zetten. Beide accounts zijn vervolgens te beheren in de app.

Voor kpn compleet hoeft alleen het adres van de abonnementen gelijk te zijn.

Reageer