Beantwoord

Abonnement van XS4ALL nog niet in KPN profiel, wanneer wel?

  • 28 April 2022
  • 6 reacties
  • 202 keer bekeken

Reputatie 2
Badge

Op 26-04-2022 is mijn abonnement van XS4ALL overgezet naar KPN.

Tot op heden is het profiel wat bij het  abonnement van XS4ALL hoort niet omgezet naar KPN.

Ook in de App van KPN is het niet terug te vinden. Wanneer gaat dit gebeuren, toegezegd was dat dit in 2 dagen zou zijn.

icon

Beste antwoord door Dutchie58 28 April 2022, 20:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 1

Ik ben ook gemigreerd van XS4ALL naar KPN (helaas) en zag mijn internet niet in de app van KPN staan (ik heb mobiel van KPN). Die kan je handmatig toevoegen. Ga in de app naar ‘producten’ en kies daar voor toevoegen. Kies dan ‘thuis’ (internet/tv/bellen), dan moet het goed komen.

 

Succes!

Reputatie 7

Hoi @Softwaregeek, als het abonnement is omgezet kan je deze zelf koppelen aan MijnKPN zoals Dutchie al noemt. Heb je die stappen al kunnen proberen? Zie je het pakket daarna wel staan in MijnKPN?

Reputatie 2
Badge

Dank voor de reactie's probleem opgelost.

Reputatie 2
Badge

Hoi @Softwaregeek, als het abonnement is omgezet kan je deze zelf koppelen aan MijnKPN zoals Dutchie al noemt. Heb je die stappen al kunnen proberen? Zie je het pakket daarna wel staan in MijnKPN?

Waarom zeggen ze in de e-mail dan dat dit automatisch zou gebeuren?

Reputatie 7

Dat is de bedoeling inderdaad, het lijkt erop dat het bij jou niet automatisch is gegaan. In jouw geval was er een handmatige actie voor nodig blijkbaar.

Reputatie 4
Badge +2

Vooral @Jasper (en ook  @Softwaregeek , @Dutchie58 ter info).  Er zijn veel meer zaken die niet 'automatisch' gaan (of zelfs helemaal niet meer kunnen) en die wel als automatisch (alles zou toch zo blijven!) aangekondigd zijn. 

Bijvoorbeeld: 

 = Wanneer krijgen we in 'Ḿijn KPN' de instel- en selectiemogelijkheden terug die wij  bij XS4ALL gewent waren? Ik kan nog steeds bepaalde zaken niet zelf regelen en wordt in een pop-up bericht verwezen naar de Helpdesk.

 = Ik krijg nog steeds mailtjes van XS met het verzoek om in te loggen in 'Mijn XS4ALL' om alle gegevens, incl. facturen te kunnen bekijken, terwijl ik al zes weken niet meer in kan loggen bij XS en 'Mijn KPN' de gewenste zaken niet toont.   

 = Ik moet op een factuur wachten om precies te zien wel abonnement ik heb en wat het abonnement per onderdeel kost, dit geldt ook voor de belkosten. Kan in 'Mijn KPN' alleen een nummer doorschakelen, gevoerde gesprekken met de bijbehorende kosten worden niet getoond.

 = Ik ben, zo blijkt, ongewild!! toch KPN klant geworden. We zouden toch alleen maar gebruik maken van de KPN techniek en verder zou alles blijven zoals het was?? 

Het koppelen van mijn abonnementen is overigens zonder problemen verlopen, de internetverbinding en vast bellen werkten technisch gezien prima, echter, XS en KPN lopen elkaar voor de voeten of wijzen naar elkaar daar waar het administratieve zaken en de (on)mogelijkheden van 'Mijn KPN' betreft.

Hoop dat jullie dit snel met elkaar oplossen ons duidelijk informeren over de vorderingen van het migratieproces en de verwachtingen die (ex?) XS4ALL'ers van dit proces mogen verwachten.         Â