Beantwoord

Abonnement veranderen

  • 16 May 2020
  • 5 reacties
  • 94 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 2 reacties

Bij het tab. Mijn producten staat er dat mijn huispakket niet kan worden geladen. 

Terwijl mijn mobiele gegevens wel inzichtelijk zijn. 

Heeft iemand dit eerder gehad?

Groeten, bva. 

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 20 May 2020, 10:39

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hoi @Bva ,

Kijk je nu in de app of op Mijn KPN via internet.

Via internet (Mijn KPN) zou je alles moeten kunnen zien.

En als er iets ontbreekt, dan kun je het product zelf toevoegen. 

(Internet en TV wat nu nog via Telfort loopt is nu nog niet zichtbaar in Mijn KPN).

  

Hoi @noordzee in zowel de app als op het internet de beide situaties.

De gegevens van mij 06. Abonnement kan ik wel inzien, maar dat van onze huisaansluiting kan niet worden geladen staat er. Waar normaal gezien dus wel van alles staat, staat er nu onbekend. 

Reputatie 7
Badge +28

Ok, dat is typisch. Dat moet dan wel een storing zijn. 

Als je nu wat wilt wijzigen aan jouw abonnement? : 

 

Bel dan met 0800 - 0402 (gratis nummer), dan wordt je telefonisch geholpen door de klantenservice.

Oh super ga ik die bellen. 

Bedankt voor de hulp! 

Reputatie 7
Badge +30

Ok, dat is typisch. Dat moet dan wel een storing zijn. 

Als je nu wat wilt wijzigen aan jouw abonnement? : 

 

Bel dan met 0800 - 0402 (gratis nummer), dan wordt je telefonisch geholpen door de klantenservice.

 

Welkom, Bva! Het kan inderdaad voorkomen, als er een storing is, dat een deel van de producten niet goed ingeladen kan worden. Meestal is dit dan ook binnen een paar uur weer hersteld. De telefonische klantenservice is dan een goed alternatief als je op zo'n moment iets wilt weten of wijizigen.