Abonnement wijzigen naar 4K lukt niet

  • 25 January 2020
  • 5 reacties
  • 188 keer bekeken

Badge

Ik heb dus het zelfde probleem..

Net gebelt naar de KPN om te vragen of ze iets met mijn abbonement konden doen omdat we net een 4K tv hebben gekocht en graag mijn abbonement wou aanpassen 

Kijk je op de site van KPN staat er dat nieuwe klanten de nieuwste experia box,Bluetooth afstandbediening,2 X 4K ontvanger en nog eens 6 maand €25 korting krijgen.

Dat vind ik natuurlijk prima, dus dacht ik, ik bel eens naar KPN of ze iets aan mijn abbonement konden doen... Mischien een leuk aanbod, of ook de ontvangers of weet ik veel wat..

Krijg je simpelweg te horen dat ze niks kunnen doen voor je helaas.... Daar betaal je €72 per maand voor.. 

*Ik snap volledig dat je de korting niet gaat krijgen hoor... 

 

Admin: vraag afgesplist naar eigen topic


5 reacties

Opzeggen dan komen ze als je geluk hebt wel met een leuk aanbod om je te houden.

Succes in het verleden is hierbij geen garantie.

Badge

Hoi Galdor86.. dank je voor je antwoord..

Ik ga er ook niet vanuit dat het een succes word hoor ;)

Reputatie 7
Badge +24

Als je 4K neemt, dan krijg je wel nieuwe ontvangers. Of die dan ook Bluetooth afstandsbediening hebben weet ik niet.

Badge

Lol.... Ik bel net om mijn abbonement op te zeggen..

Krijg je er 1 die je gewoon gaat lachen... kan ik verder nog iets voor u doen hihi.. perfect geregeld weer, geen gezeur over een nieuw aanbod.. weer een klant minder

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @AngeloBoswinkel en welkom op het forum! Jammer dat het niet gelukt is om korting te ontvangen. :slight_frown:  Als huidige klant kun je de 4K ontvangers inderdaad alleen krijgen als je 4K als extra optie aan je abonnement toevoegt. Voor nieuwe klanten geldt dit ook, alleen dan kan de 4K functie op deze ontvangers gebruikt worden. De korting is inderdaad alleen op nieuwe klanten van toepassing. Jammer dat je hierdoor opzegt, maar ik hoop dat je veel plezier van je KPN diensten hebt gehad en hopelijk zien we je in de toekomst weer. :slight_smile:

Reageer