Vraag

Abonnement wijzigen naar alleen Internet via MijnKPN wil niet

  • 28 March 2023
  • 4 reacties
  • 43 keer bekeken

Beste,

 

Ik probeer mijn abonnement + tv te wijzigen in alleen snel internet en dat lukt dus kennelijk niet.

Blijkbaar kan je wel uitbreiden maar niet terug dus kan je eigenlijk je abonnement alleen maar beëindigen. Dit moet anders kunnen lijkt mij.

 

Groeten Ruud

 

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt [origineel topic]


4 reacties

Hi @Ruus 

 

Maak even je eigen vraag aan, en vertel dan meteen wat er op de factuur staat wat voor abonnement (de fancy naam je hebt) Zoiets als “Hussel” of “All in one” of “All in one compleet”. 

Als je een vraag kaapt zoals dat heet, kan het eindeloos duren voor je een passend antwoord krijgt.  

Reputatie 7
Badge +24

Hi @Ruus, welkom hier. 

Waar klik je dan precies op? Als je in Mijn KPN op “Producten” klikt en dan op je thuisabonnement dan heb links onder de optie om je abonnement aan te passen. 

Als je daarop klikt zie je een overzicht van je internetabonnement. Daar klik je rechtsboven op "Doorgaan naar TV en Entertainment”. En geef je aan dat je geen televisie erbij wilt hebben. 

Lukt het zo? 

Beste,

Ik heb hetzelfde probleem. Kan niet van internet+TV naar alleen internet. Bij de vraag wil je ook TV bij je pakket staat kan ik 'nee' niet aanklikken.

Beste,

Ik heb hetzelfde probleem. Kan niet van internet+TV naar alleen internet. Bij de vraag wil je ook TV bij je pakket staat kan ik 'nee' niet aanklikken.

Hallo @GabiOoms het kan zijn dat je met jouw pakket het onderdeel TV niet los kan verwijderen, dat is met sommige vaste telefoonabo's net zo.

Rest niets anders dan even gratis te bellen naar 800 0402 of langs een lokale KPN-winkel gaan.

Kan ook met een vast contract te maken hebben, dat het tv-abo nog niet te annuleren is.

Succes.

 

Reageer