Beantwoord

Abonnementen in MijnKPN sinds overgang van Telfort

  • 10 February 2020
  • 3 reacties
  • 73 keer bekeken

Ik ben altijd klant via Telfort geweest. Daar had ik glasvezel internet en 2 mobiele telefoonnummers. Sinds ik de KPN app heb ge instaleert kan ik alleen de gegevens van mijn eigen mobielenummer zien in die app. Hoe kom ik aan de gegevens van de glasvezel verbinding en het tweede mobielenummer?

 

Admin: titel aangevuld i.v.m. volledigheid en topic naar juiste categorie verplaatst

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 12 February 2020, 13:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Hallo @Fritzke , alleen de mobiele abo's zijn overgezet naar KPN, de thuisabo's volgen medio dit jaar.

Binnen MijnKPN kun je een KPN ID aanmaken en daar je mobiele nummers aan koppelen.

Als je al een TFT ID had binnen TFT, dus inloggen met e-mailadres en wachtwoord, kun je dat zelfde ID ook gebruiken binnen mijnKPN.

Reputatie 7

Hoi @Fritzke, welkom op het KPN forum. Zoals Jan al zegt zijn de Telfort Thuis abonnementen op dit moment nog bij Telfort, die komen later dit jaar bij ons. Tot die tijd zal je het Thuispakket in de Mijn Telfort kunnen vinden. De mobiele abonnementen zal je in de MijnKPN kunnen vinden, op dit moment zie je daar een van beide abonnementen begrijp ik. Als je ingelogd bent op de MijnKPN en naar deze pagina gaat kan je het tweede mobiele abonnement ook koppelen. Daarna zal je beide mobiele abonnementen daar kunnen zien, lukt het op die manier?

Reputatie 7

Hoi @Fritzke, ik heb nog geen reactie van je gezien. Ik hoop dat dat betekent dat het gelukt is om de nummers te koppelen. Als dat niet zo is weet je me te vinden, dan kijk ik met je mee.