Beantwoord

Account gegevens verwijderen

  • 3 May 2021
  • 4 reacties
  • 79 keer bekeken

Ik wil geen facturen meer ontvangen op mijn mailadres en mijn emailadres uit het kpn register deactiveren. Hoe regel ik dat ik al mijn gegevens hier verwijder

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 4 May 2021, 15:17

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Anoniem101, facturen van KPN ontvang je alleen als je een lopend abonnement hebt, je hoort dus facturen te ontvangen zo lang er een abonnement actief is. Als het niet de bedoeling is dat er nog een abonnement loopt, dan moeten we er even naar kijken hoe het kan dat er toch nog iets actief is!

Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel  en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het mailadres waarop je de facturen ontvangt, in het opmerkingenveld noteren!

Het gaat mij niet om de Forum maar juist om mijn account van mijn Kpn.. ik kan het nergens afmelden ik wil helemaal geen mails ontvangen en uitschrijven hiervan

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb het ook niet over het forum, maar over facturen, daar heb je het over in je startbericht :slight_smile: Als je facturen van ons ontvangt, heb je een actief abonnement. Zo lang je een abonnement hebt, sturen we jou facturen voor de producten of diensten die je bij ons afneemt. Is dat ook hoe de situatie voor jou is? Of ontvang je geen facturen maar andere communicatie vanuit KPN?

Zou je in ieder geval wel je gegevens in willen vullen in je profiel? Zonder jouw gegevens, kan ik niet op onderzoek uitgaan en kan ik je ook nergens uit ‘verwijderen’.

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb niets meer van je gehoord @Anoniem101, kan ik je hier nog verder mee helpen?