Beantwoord

Actie voetbalshirt eredivisie

Wij zijn overgestapt naar KPN in augustus/september oa door de actie met een gratis voetbalshirt van een eredivisieclub naar keuze. Abonnement e.d. is allemaal prima echter geen reactie ontvangen van de KPN omtrent deze aanbieding.
Graag verneem ik hoe ik in contact kom met de desbetreffende afdeling. Want bij de klantenservice weten ze van niks.
ik hoor graag
icon

Beste antwoord door Erik_ 24 december 2018, 17:27

Hoi Leon, welkom bij KPN, en welkom op het forum! Goed dat je dit navraagt, ik heb alleen slecht nieuws voor je. Vanuit die actie heb je een code ontvangen (in je orderbevestiging). Met die code kon je inloggen op de actiesite en een voetbalcadeau uitkiezen. Echter, het betreft hier een op=op actie, en we zijn inmiddels door alle voetbalcadeaus heen. Het is dan ook helaas niet mogelijk om alsnog een cadeau te krijgen.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +26
Hoi Leon, welkom bij KPN, en welkom op het forum! Goed dat je dit navraagt, ik heb alleen slecht nieuws voor je. Vanuit die actie heb je een code ontvangen (in je orderbevestiging). Met die code kon je inloggen op de actiesite en een voetbalcadeau uitkiezen. Echter, het betreft hier een op=op actie, en we zijn inmiddels door alle voetbalcadeaus heen. Het is dan ook helaas niet mogelijk om alsnog een cadeau te krijgen.

Reageer