Vraag

activeren homepage

• 19 november 2018
  • 12 reacties
  • 446 keer bekeken

geachte kpn-forumleden

Ik heb toennet met de klantenservice aan de lijn gezeten voor de activatie van de kpn homepage, maar deze zou via het forum moeten gedaan worden. Is er iemand die mij kan helpen met deze activatie?

Alvast bedankt

12 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hi H.savenije1, welkom op her forum. Dit kan ik zeker voor je doen. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik dit voor je nakijken. Ik hoor graag van je.
Profiel aangevuld. Is dat voldoende zo ?!
Hi H.savenije1, welkom op her forum. Dit kan ik zeker voor je doen. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik dit voor je nakijken. Ik hoor graag van je.
Voor als u anders geen melding krijgt
Reputatie 7
Badge +19
Dankjewel, ik heb de site die bij jouw klantnummer hoort op actief gezet. 🙂
Dankjewel, ik heb de site die bij jouw klantnummer hoort op actief gezet. :)
Ik heb nu een tijd gekeken, maar ik kan de verdere stappen ervoor niet vinden, waar kan ik de pagina aanmaken en hoe moet ik mijn html bestand uploaden?
Reputatie 7
Badge +19
Excuus. Log in op jouw Homepage-omgeving via cscmail.kpnmail.nl en klik na inloggen op Eigen Homepage, kun je het nu wel vinden? Het uploaden gaat met een FTP programma, daar kun je je inderx bestand en de rest uploaden. Server: ftp://home.kpn.nl poort 21.
Excuus. Log in op jouw Homepage-omgeving via cscmail.kpnmail.nl en klik na inloggen op Eigen Homepage, kun je het nu wel vinden? Het uploaden gaat met een FTP programma, daar kun je je inderx bestand en de rest uploaden. Server: ftp://home.kpn.nl poort 21.
Ik kom dan bij de mailinstellingen, en zie nergens iets staan met de homepage. Ook niet onder de mails zelf
Reputatie 7
Badge +19
Dit komt door mij geloof ik, heb het geactiveerd voor je andere adres, lucky****@kpnmail.nl. Zou je het nu nogmaals willen proberen? Heb het nu voor je eigen kpnplanet adres geactiveerd. Geef het even 30 minuten eerst.
Dit komt door mij geloof ik, heb het geactiveerd voor je andere adres, lucky****@kpnmail.nl. Zou je het nu nogmaals willen proberen? Heb het nu voor je eigen kpnplanet adres geactiveerd. Geef het even 30 minuten eerst.
het zou kunnen dat ik iets mis, maar bij mij staat hij op dit menu:

Reputatie 7
Badge +19
Dat is vreemd, zou daar wel zichtbaar moeten zijn. Inmiddels nog steeds niet? Anders bel ik je even en kijk ik mee op je pc, als jij dat goed vindt natuurlijk.
Dat is vreemd, zou daar wel zichtbaar moeten zijn. Inmiddels nog steeds niet? Anders bel ik je even en kijk ik mee op je pc, als jij dat goed vindt natuurlijk.
helaas. nog steeds hetzelfde menu. op welk nummer word ik dan gebeld?
Reputatie 7
Badge +19
Stuur je mij een privébericht met je nummer? Dinsdag middag/avond ben ik er weer. Dan doen?

Reageer