Beantwoord

Adresgegevens wijzigen lukt niet

• 9 augustus 2018
  • 2 reacties
  • 91 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 0 reacties
Ik zag vandaag dat mijn oude adres nog in Mijn KPN vermeld stond en deze wilde ik wijzigen. Nieuw adres ingevuld en verificatiecode aangevraagd. Netjes ontvangen en goed overgnomen (ik heb het zelfs laten checken door een ander paar ogen), maar kreeg uiteindelijk de melding dat de code fout was. Wat gaat er mis, zit er misschien een verkeerde campagne gekoppeld? Ik heb het al 4 keer geprobeerd met een andere code.
icon

Beste antwoord door Susan_ 10 augustus 2018, 08:48

Goedemorgen EOY, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wat raar dat je eenmaal aangekomen bij de verificatiecode, niet verder kan! Dat is niet de bedoeling uiteraard. Gaat het om een mobiel abonnement of Digitenne / E-mail Only abonnement dat je wil wijzigen wat betreft adres? In dat geval kan ik je namelijk verder helpen, maar is er wel enige verificatie nodig vanuit onze kant. Zou je dan op mijn privébericht willen reageren?

Je kan ook uiteraard ook direct contact opnemen via 0800-0402 of onze LiveChat afdeling om de verhuizing alsnog door te geven!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen EOY, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wat raar dat je eenmaal aangekomen bij de verificatiecode, niet verder kan! Dat is niet de bedoeling uiteraard. Gaat het om een mobiel abonnement of Digitenne / E-mail Only abonnement dat je wil wijzigen wat betreft adres? In dat geval kan ik je namelijk verder helpen, maar is er wel enige verificatie nodig vanuit onze kant. Zou je dan op mijn privébericht willen reageren?

Je kan ook uiteraard ook direct contact opnemen via 0800-0402 of onze LiveChat afdeling om de verhuizing alsnog door te geven!
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @EOY, ik heb geen reactie meer ontvangen op dit bericht of mijn privébericht. Ben je eruit gekomen met de adreswijziging of kan ik je hier nog mee helpen?

Reageer