Beantwoord

Adreswijziging via MijnKPN werkt niet

Het adres wat nog bij mijn gegevens staat klopt niet maar zodra ik het ga veranderen via mijn KPN en ik de verificatie code gesmst krijg en die invul geeft de site steeds de melding dat de code niet klopt. na 12x proberen en dubbel te checken blijft het doorgaan terwijl de code zeker goed wordt ingevuld
icon

Beste antwoord door Susan_ 13 juli 2018, 11:20

Goedemorgen Aviron, welkom op het Forum!
Wat irritant dat het na die 12 keer nog niet gelukt is.. normaal gesproken zou het niet zo lastig moeten zijn en na hooguit 2 pogingen moeten lukken! Wat er precies misgaat is lastig te achterhalen, maar uiteraard gaan we jouw adres aanpassen nu die niet meer klopt! Alleen omdat er tegenwoordig wat meer controle en verificaties worden toegepast op het wijzigen van gegevens, is dat lastig om via ons (het Forum) te regelen. Daarom raad ik aan om even contact op te nemen met 0800-0402 óf om met ons te chatten om het echt direct in orde te laten maken!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen Aviron, welkom op het Forum!
Wat irritant dat het na die 12 keer nog niet gelukt is.. normaal gesproken zou het niet zo lastig moeten zijn en na hooguit 2 pogingen moeten lukken! Wat er precies misgaat is lastig te achterhalen, maar uiteraard gaan we jouw adres aanpassen nu die niet meer klopt! Alleen omdat er tegenwoordig wat meer controle en verificaties worden toegepast op het wijzigen van gegevens, is dat lastig om via ons (het Forum) te regelen. Daarom raad ik aan om even contact op te nemen met 0800-0402 óf om met ons te chatten om het echt direct in orde te laten maken!
Reputatie 7
Badge +19
Hi Aviron, het is nu enkele dagen later en heb nog geen reactie ontvangen. Is het inmiddels gelukt om je adreswijziging door te geven via een collega?

Reageer