Alle opties in MijnKPN geven een wit scherm/foutmeldingen

  • 9 June 2021
  • 16 reacties
  • 144 keer bekeken

Badge

Ik heb inmiddels terugkoppeling! De bevindingen zijn dat:

1) Het lang duurt (tot wel 10 seconden), maar dat
2) het wel werkt.

Het duurt dus behoorlijk lang soms voor er wat in beeld komt, maar het moet wel werken. Wellicht was er eerder een issue, maar het technische team heeft alles nu uitgebreid getest en bij hen gaat alles nu goed. Bij jullie ook? 

 

Is deze storing weer terug? Ik krijg namelijk ook een leeg scherm (en bij opties als mijn IP adres maar ook Informatie & Instellingen krijg ik foutmeldingen).

 

*admin: afgesplitst en link+quote toegevoegd voor context


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

16 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @RonaldBroekhuizen, ik kan niets vinden wat duidt op een probleem in mijn KPN. Waar ervaar je de problemen precies? In de app of juist via de browsers? Heb je meerdere geprobeerd? Lukt het dan wel?

Badge

Ik ervaar de problemen zowel in de app als in de browser, bij mijn Thuis product.

Als ik ga naar “Informatie & Instellingen” ga, krijg ik dit:

 

Ga ik naar IP-Adres, krijg ik dit:

 

En bij Extra opties wijzigen of toevoegen blijft het scherm wit:

 

 

Dit heb ik ook twee maanden terug gehad tijdens mijn verhuizing. Daarbij werkte alles in huis prima, maar bleef ik mailtjes krijgen dat ik mijn modem volgens jullie nog aan moest sluiten etc.

Er is toen een monteur geweest, die de modem opnieuw in jullie MOTIVE systeem aangemeld heeft. Toen zag ik ook daadwerkelijk het IP adres in MijnKPN. Maar nu dus niet meer.

 

Nou kan ik wel voor wijzigingen naar de klantenservice bellen om mijn pakket te laten wijzigen (in dit geval ging het om die gratis extra zenderpakketten voor 3 maanden), maar dat is nou juist waar MijnKPN voor bedoeld is lijkt mij. Ik wil dus eigenlijk graag dat dit gewoon weer werkt, dat ik dingen zelf kan regelen.

Vreemd dat dit gebeurt. Heb je al eens geprobeerd om je vaste product los te koppelen en een ‘frisse’ start te maken met de MijnKPN omgeving? Een resetje, zeg maar?

Badge

  

Vreemd dat dit gebeurt. Heb je al eens geprobeerd om je vaste product los te koppelen en een ‘frisse’ start te maken met de MijnKPN omgeving? Een resetje, zeg maar?

 

Ik heb al:

  1. Mijn modem 5 minuten spanningsloos gehad en opnieuw opgestart in de hoop dat hij zich weer aan zou melden in jullie MOTIVE systeem.
  2. In MijnKPN al mijn producten ontkoppeld en opnieuw gekoppeld.

 

Wat ik nog niet gedaan heb en liever ook niet doe ivm de statische ip adressen in mijn netwerk:

  1. De modem een factory reset gegeven.
  2. De modem een “monteurs reset” geven (heeft de monteur gedaan hier na de verhuizing en hij heeft wel gezegd hoe het moet maar ik heb het niet onthouden).
  3. Een monteur langs laten komen om mijn modem wederom opnieuw in jullie MOTIVE systeem aan te melden.
Reputatie 7
Badge +21

@RonaldBroekhuizen Jammer dat het ontkoppelen en opnieuw koppelen van jouw producten het probleem niet heeft verholpen. Wat je nog kan proberen is een nieuwe KPN ID aanmaken en jouw producten daaraan koppelen om te bekijken of het dan wel goed werkt.

Badge

@RonaldBroekhuizen Jammer dat het ontkoppelen en opnieuw koppelen van jouw producten het probleem niet heeft verholpen. Wat je nog kan proberen is een nieuwe KPN ID aanmaken en jouw producten daaraan koppelen om te bekijken of het dan wel goed werkt.

Zojuist getest: maakt geen enkel verschil.

Ik blijf er van overtuigd dat de koppeling van mijn modem in het MOTIVE systeem van KPN niet juist is. Ik heb ook al een keer via de chat en daarna telefonisch (want de dame van de chat kon dat niet) gevraagd of daar naar gekeken kon worden, maar de dame die ik aan de telefoon had kreeg ik er niet van overtuigd dat ze daar eens naar moest kijken…

Het probleem lijkt mij namelijk niet in MijnKPN te zitten, maar in die koppeling naar de informatie van mijn modem.

Ik zie immers wel welke pakketten ik in mijn Thuis product actief heb op de overzichtspagina. Ga ik dan naar het bekijken en wijzigen van de Extra's dan gaat het mis.

Ik heb een ticket voor je aangemaakt.  Deze wordt binnen 2 werkdagen opgepakt. Ik ga er van uit dat een collega van de backoffice contact met jou gaat zoeken.  Laat je weten hoe het afloopt?

Badge

Ik heb een ticket voor je aangemaakt.  Deze wordt binnen 2 werkdagen opgepakt. Ik ga er van uit dat een collega van de backoffice contact met jou gaat zoeken.  Laat je weten hoe het afloopt?

Zal ik doen!

Badge

Ter aanvullende informatie: een test van mijn internetverbinding via de Servicetool zoals via https://www.kpn.com/service/internet/wifi/problemen/servicetool-traag-internet.htm? en dan bedraad internet testen werkt dus ook niet.

Reputatie 7
Badge +20

Die herkent de producten dus ook niet. Ik verwacht dat dat ook opgelost is als je weer inzicht heb in Mijn KPN. Is er al contact geweest?

Badge

Is er al contact geweest?

 

Ik ben vrijdagochtend gebeld door een medewerker die graag nog een keer wilde horen wat er nou precies niet werkte. Ook aan hem heb ik doorgegeven dat het na de verhuizing ook al niet werkte maar dat dat toen opgelost was door een monteur die langs gekomen is en mijn modem opnieuw aangemeld heeft in MOTIVE.

Hoe lang het daarna gewerkt heeft weet ik dus niet, ik merkte het vorige week pas dat het niet meer functioneert.

 

Hij zou er mee aan de slag gaan. Ik wacht geduldig af.

Reputatie 7
Badge +20

Er is dus al contact geweest, ik begrijp dat mijn collega er nog weer mee aan de slag gaat. Hoor graag als er weer contact is geweest.

Badge

Ik kan uiteraard niet in jullie ticket systeem kijken en niet zien hoe druk het is en/of hoe druk men op de achtergrond met deze melding bezig is, maar… Ik heb sinds dat ene telefoontje inmiddels 1,5e week geleden waarin naar meer informatie gevraagd werd niets meer vernomen.

Is het ticket wel nog steeds actief? Het probleem is in ieder geval nog niet verholpen.

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb er zo geen inzicht in @RonaldBroekhuizen, deze is alleen voor mijn collega inzichtelijk die hem aangemaakt heeft. Het is dan nog even afwachten. 

 

@rjvaneyk jij hebt ook dat Mijn KPN leeg blijft begrijp ik, is daar al melding van gemaakt?

Badge

Ik begin nu zo langzamerhand de hoop dat dit opgelost gaat worden en daarmee eigenlijk ook wel mijn geduld te verliezen.

 

Nogmaals: hoogstwaarschijnlijk staat mijn modem, net als na de verhuizing, niet goed aangemeld in jullie MOTIVE systeem. Dat zouden jullie ook op afstand moeten kunnen zien en daarmee ook kunnen bevestigen.

Reputatie 7
Badge +20

Daar lijkt het inderdaad wel een beetje op als ik het zo zie. Ik zie namelijk dat er nog een ticket openstaat bij de Back Office, zij hebben het in onderzoek. Ik heb om een update gevraagd, hopelijk komt er snel duidelijkheid.