Beantwoord

Als sinds november 2020 geen wijzigingen mogelijk in Mijn KPN!! Hulp a.u.b.

  • 26 May 2021
  • 9 reacties
  • 69 keer bekeken

Reputatie 1

Ik probeer al sinds november 2020 Ziggo sport uit te zetten in Mijn KPN. Lukt dus niet. 3 maanden geleden hierover een topic aangemaakt in dit forum. 0,0 reactie. Vervolgens al diverse telefoontjes aan dit probleem geweid via de klantenservice, maar tot nu toe nog steeds geen resultaat. Ondertussen blijft de facturering van het Ziggo sportpakket iedere maand vrolijk doorlopen. Inmiddels is er bij mij glasvezel aangelegd. Daar wilde ik mijn abonnement op aanpassen in Mijn KPN. Je raadt het al, “wijzigen niet mogelijk”. Ik wordt iedere keer zeer vriendelijk te woord gestaan door de klantenservice, zij kunnen er kennelijk ook niets aan doen. Ik ben er echter onderhand helemaal klaar mee en overweeg nu om afscheid te nemen van KPN. Ik ben echt ontstelt over het onvermogen van KPN om dit fatsoenlijk op te lossen voor mij. Kan iemand mij a.u.b. helpen?

icon

Beste antwoord door Bert61 1 July 2021, 17:32

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Ai @Bert61, wat jammer dat dit zo moeizaam verloopt!

Ik zie geen eerder topic terug hierover, althans niet via het forumaccount waarmee je dit topic hebt geplaatst. Het lijkt er dus op dat ook daar iets niet goed is gegaan :slight_frown: Wat ik wél zie, is dat je hier de afgelopen dagen meerdere malen contact over hebt gehad met onze telefonische kantenservice en dat er vanuit daar al een aantal keer een mail is gestuurd naar onze leveringsafdeling. Die afdeling kan dit herstellen, maar doet daar wel een poosje over helaas. Ze zijn voor het eerste gemaild op 12-05 dus ik had verwacht dat er inmiddels al iets voor je gedaan zou zijn. Ik ga er zelf dus ook een mailtje aan wagen, en hoop dat ik snel een reactie krijg met meer uitleg. Je hoort van me zodra ik wat nieuws te vertellen heb!

Reputatie 1

Dank je voor je reactie. Ik dat het nu echt snel wordt opgelost.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Bert61,

Inmiddels heb ik (eindelijk!) de bevestiging dat ze jouw situatie in behandeling hebben, de verwachting is dat het eind deze maand of met een beetje pech begin volgende maand opgelost zal zijn. We zullen dus nog even geduld moeten hebben, maar de oplossing is nu écht onderweg!

Reputatie 1

Dank je voor je bericht. Ik wacht het dan nog maar even af. Hopelijk wordt het nu inderdaad echt opgelost. 

Reputatie 1

Hi @Bert61,

Inmiddels heb ik (eindelijk!) de bevestiging dat ze jouw situatie in behandeling hebben, de verwachting is dat het eind deze maand of met een beetje pech begin volgende maand opgelost zal zijn. We zullen dus nog even geduld moeten hebben, maar de oplossing is nu écht onderweg!

Vandaag bericht gekregen dat het eindelijk is opgelost na al die maanden. Maja bedankt voor jouw hulp. Kan ik er vanuitgaan dat het teveel betaalde - ruim 7 maanden  - terug wordt betaald?

Reputatie 7
Badge +20

Heel fijn @Bert61! In het bericht staat helemaal niks vermeld over vergoeden van de kosten? Ik vraag het even na bij jou om te voorkomen dat er dubbel werk wordt gedaan :wink: 

Reputatie 1

Heel fijn @Bert61! In het bericht staat helemaal niks vermeld over vergoeden van de kosten? Ik vraag het even na bij jou om te voorkomen dat er dubbel werk wordt gedaan :wink: 

In het emailbericht staat alleen de wijziging genoemd en het nieuwe maandbedrag. Niets over restitutie. 

Reputatie 7
Badge +20

Duidelijk, dan ga ik er hoogstpersoonlijk voor zorgen dat je deze kosten vergoed krijgt! Je zult zien dat dit bedrag wordt afgetrokken van de factuur van juli of augustus :slight_smile:

Reputatie 1

Duidelijk, dan ga ik er hoogstpersoonlijk voor zorgen dat je deze kosten vergoed krijgt! Je zult zien dat dit bedrag wordt afgetrokken van de factuur van juli of augustus :slight_smile:

Ok dank je. Kan dit dossier eindelijk gesloten worden.😀