Beantwoord

App buitengebruik sinds nieuw verlenging

Vorige week ben ik gebeld om mijn abonnement te verlengen. Dit gedaan want er was een betere actie. Even alle contact gegevens doornemen. Verkeerde e-mail die van mijn man was nu opeens gekoppeld aan mijn kpn. Dit verbeterd( mijn man had die week toevallig ook gebeld voor kpn compleet) ik kreeg daarna helft van de mails , mijn man de andere van mijn abonnement???? Dit weer verbetert bij mijnkpn site. Nu staat alles gekoppeld maar kan ik vanaf vorige week mijn app niet meer gebruiken. Krijg steeds geen facturen en storingen in beeld. Wil gewoon ff weten wat ik nu gebruik! Help please

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Marina_ 17 juli 2018, 16:26

Hoi FleurFleur, wat tof om te lezen dat je jouw abonnement hebt verlengd. Goed dat de contactgegevens zijn doorgenomen en dat de nodige wijzigingen zijn doorgevoerd. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat jullie nu 50/50 onze e-mails binnen krijgen. Dat schept verwarring. Zo te lezen ben je al een tijdje zoet met al deze wijzigingen en wordt het wel tijd voor een structurele, goede oplossing. Wanneer je MijnKPN gebruikt via een laptop/pc, kun je dan wel de facturen bekijken zonder de storingen die je in beeld krijgt? Mijn advies is om de app eens te verwijderen, opnieuw te downloaden en in te loggen. Hopelijk gaat het daarna wel goed. Zo niet, zou je dan jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw Forum profiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf)

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Hoi FleurFleur, wat tof om te lezen dat je jouw abonnement hebt verlengd. Goed dat de contactgegevens zijn doorgenomen en dat de nodige wijzigingen zijn doorgevoerd. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat jullie nu 50/50 onze e-mails binnen krijgen. Dat schept verwarring. Zo te lezen ben je al een tijdje zoet met al deze wijzigingen en wordt het wel tijd voor een structurele, goede oplossing. Wanneer je MijnKPN gebruikt via een laptop/pc, kun je dan wel de facturen bekijken zonder de storingen die je in beeld krijgt? Mijn advies is om de app eens te verwijderen, opnieuw te downloaden en in te loggen. Hopelijk gaat het daarna wel goed. Zo niet, zou je dan jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw Forum profiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf)
Reputatie 7
Badge +18
Hoi FleurFleur, Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders hoor ik het graag!

Reageer