Beantwoord

App niet te updaten

• 14 september 2017
  • 6 reacties
  • 147 keer bekeken

Ik wil de KPN app updaten. Heb ern iphone6s en die gooit hem er steeds uit als de uddate bijna gereed is.
Meer mensen ervaring mee?
icon

Beste antwoord door Justin_ 19 september 2017, 14:41

Hoi 4-tje, welkom op het forum! Vervelend dat het updaten van de KPN app niet lukt. Heb je al eens geprobeerd de hele app te verwijderen en vervolgens opnieuw te installeren?

Ik ben benieuwd of het dan wel lukt. Laat je me dat weten?
Ha 4-tje, je hebt niet meer gereageerd in dit topic. Ik ga er daarom vanuit dat je onze app inmiddels weer aan de praat hebt 🙂
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Mooi dat je dat je de app weer aan de praat hebt, 4-tje!

Wat betreft de kosten van je abonnement: maak je geen zorgen 🙂 In de app worden de abonnementskosten weergegeven zonder actiekortingen. Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat jij een actiekorting hebt van € 10,00. Je betaalt inderdaad € 54,00 per maand voor jouw abonnement.
Ik heb hem nogmaals geinstalleerd, volgens mij een hele nieuwe app. Die doet het!
Tot mijn schrik zie ik wel dat mijn abo gegevens niet kloppen. Zo'n duur abonnement heb ik niet. €64., moet €10 lager zijn.....
Kun je zien wat daar mis gaat?
Reputatie 7
Badge +22
Hoi 4-tje, welkom op het forum! Vervelend dat het updaten van de KPN app niet lukt. Heb je al eens geprobeerd de hele app te verwijderen en vervolgens opnieuw te installeren?

Reputatie 7
Badge +22

Ha 4-tje, je hebt niet meer gereageerd in dit topic. Ik ga er daarom vanuit dat je onze app inmiddels weer aan de praat hebt 🙂
Reputatie 7
Badge +22
Hmm, dat is vreemd. Kun je wellicht iets uitgebreider beschrijven waar het precies misgaat? In je eerste bericht geef je namelijk aan dat de update niet afgerond wordt en in je tweede bericht geef je aan dat de app crasht als je wilt inloggen. Het geheel verwijderen van de app en opnieuw installeren zorgde ook niet voor een oplossing?
Nee hoor Justin. Het updaten lukt nog steeds niet.
Crasht direct na het inloggen met mn kpn ID.

GR. 4tje

Reageer