Beantwoord

Apparatuur aansluiten in MijnKPN app lukt niet, het blijft grijs

  • 24 January 2023
  • 3 reacties
  • 133 keer bekeken

Goedenavond,

Ik ben al een tijd aan het zoeken hier, maar kan het antwoord niet vinden.

Ik heb vanaf 23 januari mijn Experia 12 box geïnstalleerd, de wifi werkt ook en alle lamojes branden groen. Ook heb ik 2 superwifis geinstalleerd staan in huis. Nu wil ik mijn apparatuur aansluiten in de MijnKPN app, maar daar gebeurd er niks als ik op 'apparatuur aansluiten' klik, het vakje is ook grijs gekleurd. Is er iets wat nog actief moet worden gezet oid? Ook mijn wifi naam en wachtwoord lukt nog niet..

 

Alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 27 January 2023, 20:04

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hi @RubenVerdoren en welkom op het forum! Goed dat je hier een topic voor aanmaakt. 

Mocht het inmiddels nog niet gelukt zijn met het aansluiten van de apparatuur, gebruik je dan de KPN Thuis app, of de MijnKPN app? In je MijnKPN app beheer je je abonnementen en gegevens, en in de KPN Thuis app beheer en installeer je de apparatuur thuis. 

Je kunt sowieso de app even opnieuw installeren en je toestel opnieuw opstarten. Vaak helpt dat al, en controleer ook of je met de wifi thuis verbonden bent wanneer je de app gebruikt. 

Je kunt de wifinaam en het wachtwoord ook aanpassen via onze wifi wachtwoord wijzigen servicetool in de tussentijd. Hopelijk lukt het daarmee wel! 

Hoi sanne,

Dankjewel voor je reactie! Ik had een paar dagen na deze post al een smsje van kpn dat alles klaar was om aan te sluiten. Een paar dagen na de datum dat het abonnement was ingegaan pas dus. Het had gewoon even geduurd voordat kpn zelf er klaar voor was blijkbaar, ondanks dat ik al wifi had en alles al had geinstalleerd XD

Bedankt voor je hulp!

Reputatie 7
Badge +17

Ahh, dat verklaart het dus. 😄 Fijn dat het gelukt is, en bedankt voor het terugkoppelen! 

Mocht je in de toekomst nog eens ergens vragen over hebben, maak gerust een nieuw topic aan. 🙂