Beantwoord

Automatisch ontkoppeld mijn kpn

  • 11 September 2019
  • 3 reacties
  • 260 keer bekeken

Er wordt automatisch ontkoppeld bij het opvragen van gegevens. Waarom? Is dit normaal?

Admin: nieuw topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic
icon

Beste antwoord door PeterG 12 September 2019, 12:08

Bekijk origineel

3 reacties

Kan dit aan de hand zijn:

Een abonnement kan maar in één account gekoppeld zijn.
Als je het in een andere koppelt dan wordt het automatisch uit de andere gehaald (ontkoppeld). Daar is 't dan dus "ineens" weg.
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @jvd289, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Wat vervelend dat elke keer als je gegevens wil inzien of opvragen, dat het product ontkoppeld wordt.. Ik kan zo niet direct aangeven waarom dit zo is. Maar ik ben wel benieuwd naar de reactie op Peter zijn vraag.. Heb je het product aan één KPN ID gekoppeld? En gaat het om een mobiel abonnement of vaste pakket?

Verder ben ik benieuwd of je de app of de website gebruikt, en of het euvel bij beide voorkomt of niet!

Tot slot, mocht ik je kunnen voorzien van bepaalde gegevens (nasturen factuur bijvoorbeeld) dan doe ik dat graag! Zou je dan jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s)? 🙂
Reputatie 7
Badge +21
@jvd289, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Komt het automatisch ontkoppelen nog voor of kwam het doordat je hem aan twee KPN ID (mijn KPN) had gekoppeld?

Reageer