Beantwoord

Automatische incasso naar acceptgiro

  • 29 April 2019
  • 8 reacties
  • 1411 keer bekeken

Hallo
Ik heb een paar weken geleden mijn abonnement verlengd nu heen de medewerker zonder met mijn te overleggen mijn factuur op automatische incasso gezet ik zou het graag terug draaien naar acceptgiro
Mvg
icon

Beste antwoord door Marina_ 1 May 2019, 21:52

Bekijk origineel

8 reacties

Hallo @Lizzy2019 ,
automatische incasso is al jaren de standaard betaalwijze voor particulieren bij KPN (en de meeste andere providers), vandaar dat bij aanpassing abo dit automatisch aan staat.
Of je naar acceptgiro terug kan weet ik niet, maar als het wel kan gaat het extra geld kosten.
Ik betaal al 12 jaar met acceptgiro en zou dit ook graag weer zo willen gaan betalen
Mvg
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Lizzy2019, Welk abonnement betaalde je via de acceptgiro? Ik kan, mits je geen betaalachterstanden hebt ervoor zorgen dat je jouw facturen weer kunt voldoen via een acceptgiro. Zou je daarvoor jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf)
goedemiddag
Ik betaalde mijn mobiele factuur via acceptgiro ik heb de gegevens ingevuld via de link
Mvg
Reputatie 7
Badge +19
Bedankt @Lizzy2019, Aangezien je altijd je facturen betaalde via Acceptgiro ga ik ervan uit dat je op de hoogte bent van de € 1,95 die daarvoor in rekening worden gebracht? Even een dubbelcheck voordat ik het voor je in orde maak 🙂
Klopt indd 😀
Reputatie 7
Badge +19
Gelukkig, ik dacht ik zeg het nog even. Just to be sure. Heb het inmiddels geregeld. Mocht je verder nog vragen hebben, laat je het dan weten?
Super heb het gezien bedankt 😀

Reageer