Vraag

Avatars in MijnKPN

  • 24 February 2019
  • 9 reacties
  • 173 keer bekeken

Reputatie 1
Hallo. Ik heb een vraag. In de MijnKPN app staan alle mobiele nummers: Van mij, mijn vrouw en mijn zoon. Ik deel elke maand MB’s met hen.
Nu heb ik blijkbaar ooit eens foto’s bij mijn vrouw en zoon gezet. Die wil ik veranderen. Maar ik heb geen idee waar ik dat kan doen. Kan iemand mij dat vertellen?

Bedankt.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hallo @JLDR, goede vraag! Als het goed is, heb jij de MijnKPN app toestemming gegeven tot het benaderen van o.a. jouw telefoonnummers en contacten. De foto die jij bij je contacten hebt staan, importeren wij naar MijnKPN. Je kunt dus in je toestel bij de contacten de foto wijzigen. MijnKPN zou dit automatisch over moeten nemen.
Reputatie 1
Nou, ik ben ook een klein beetje slim dus dit had ik ook al bedacht :-)
Dus gisteren de foto’s in Contacten (iPhone) verandert maar er gebeurt niets.....
Reputatie 7
Badge +30
Dat is vreemd.. Ik heb het bij mij even gecontroleerd en de foto wordt direct in MijnKPN aangepast.. Wat ik nog zou kunnen bedenken is dat je de machtiging van de app intrekt en deze vervolgens weer accepteert. Wellicht wordt 'ie dan ververst?
Reputatie 1
Ok kan ik proberen. Waar doe ik dat?
Reputatie 7
Badge +30
Ik weet niet zeker hoe dat werkt met iPhone. Ik heb een HTC en daar kan je via de instellingen, naar apps en vervolgens heb je als je de MijnKPN app kiest de optie 'machtigingen'. Het zal met een iPhone ongeveer net zo werken.
Reputatie 1
Nee dat heb ik niet. Er is geen optie machtigingen op de iPhone.
Reputatie 7
Badge +30
Als ik even google, zie ik dat je via instellingen naar privacy kan gaan en vervolgens per app alsnog de machtigingen kunt zien. Wil je daar nog eens kijken?
Reputatie 1
Heb ik inderdaad gedaan. Alles staat aan.
Reputatie 7
Badge +30
Dat is vreemd.. Ik heb het bij mij even gecontroleerd en de foto wordt direct in MijnKPN aangepast.. Wat ik nog zou kunnen bedenken is dat je de machtiging van de app intrekt en deze vervolgens weer accepteert. Wellicht wordt 'ie dan ververst?
Wil je dat dan eens proberen? Dus de machtiging even intrekken en dan weer opnieuw accepteren.