Beantwoord

Bateling doen in mijn kpn of ideal betaling lukt niet.

  • 8 May 2020
  • 7 reacties
  • 559 keer bekeken

Gisteren is door Google play stor kpn app ge update en nu kan ik geen betaling via ideal verichten naar kpn.

een medewerker aan de telefoon vertelde mij dat ik via kpn.com/betaalnu via ideal een betaaling kon doen, maar helaas werkt dat niet.

ik ben mijn random reader ffe zoek en weet niemand anders van wie ik hem zou kunnen gebruiken, dus ben ik verplicht het via mijn mobiel te doen. 

ik heb deze situatie ook uitgelegd aan de 2e keer dat ik heb terug gebeld.

Graag zou ik willen weten of het inderdaad aan de app ligt.

 

 

icon

Beste antwoord door Chrizziey 8 May 2020, 15:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @Maus318,

Als je naar die site hierboven gaat op een computer, en dan kiest voor iDEAL en dan Rabobank zal er als het goed is ook een QR code tevoorschijn komen, deze kun je scannen met de Rabobank app en dan zal je ook kunnen betalen zonder de rabo scanner. Zie hier hoe je dit doet :
https://www.rabobank.nl/particulieren/online-bankieren/app/ideal-qr-code-scanner/

Beste @ChrisWissink 

 

Helaas heb ik geen rabobank dus die vliegen gaan niet op.

hetzelfde werkt wel met abnamro maar ik heb geen ideal link voor betaling

 

In iedergeval alvast bedankt voor het meedenken.

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @Maus318,

De Random Reader is van de Rabobank en ABN werkt met de E.dentifier. Vandaar dat ik de rabobank opperde. Als je die link opent op je smartphone (kpn.com/betaalnu) en dan de ideal pagina opent, opent zich dan niet de app van de ABN?  Ik zit bij ING en die doet dat wel altijd zodra ik een iDeal scherm in ga vanaf mijn smartphone.
Ik heb nooit een betaalachterstand gehad bij KPN dus ik weet niet precies hoe dit proces loopt maar minstens de moeite waard om is te proberen? 

Als dit allemaal niet werkt, neem dan zo spoedig mogelijk contact op met 0800-0402 met de afdeling collections om een afspraak te maken. Ben je trouwens geblokkeerd of heb je één factuur openstaan? Als er maar één factuur openstaat kun je ook via kpn.com/betaallater een betaalafspraak maken. Dan kun je in de tussentijd een nieuwe E.dentifier aanvragen bij je bank. Als je geblokkeerd bent dan is het handig om direct actie te ondernemen en is later betalen niet mogelijk. 

Goed nieuws

 

De rekening is inmiddels betaal via ideal direct.

 

Ik heb de wifi van kpn uitgezet en direct via het mobiele netwerk betaald..

nu lade de pagina in zijn geheel. Ik hoop i.i.g. dat mijn verbinding het nog even uithoud voor ik verhuist ben en overga op glasvezel.

 

I.i.g. nogmaals vriendelijk bedankt voor het meedenken en het snel beantwoorden van mijn vragen.!

Reputatie 7
Badge +16

Goed om te horen dat het gelukt is @Maus318! Weer een zorg minder tijdens de verhuizing.

Fijn weekend!

Reputatie 7
Badge +17

@Maus318 Welkom hier! Goed om te horen dat je het intussen hebt weten op te lossen. Bedankt voor het meedenken Chris! 
Maus, mocht je verdere problemen ervaren met je internetverbinding, dan kun je altijd contact met ons opnemen via de chat of 0800-0402 of natuurlijk een topic aanmaken hier op het Forum. 
Mocht je in de toekomst nog ergens tegenaan lopen, dan weet je ons te vinden. 

Bedankt Lisa,

 

Ik ben al meer dan 20 jaar bij KPN, dus ik weet de weg i.i.g. goed te vinden. De internet verbinding verdwijnt als ik verhuist ben i.v.m. slopen van de woning.

In het nieuwe huis ligt er glasvezel dus dan sluit ik dat ook aan op kpn.

Maar nogmaals bedankt voor de hulp.