Beantwoord

Met TFT abonnement kost bellen naar het buitenland vanuit Nederland geld.

  • 28 September 2020
  • 11 reacties
  • 216 keer bekeken

Tot mijn verbazing moet ik plotseling betalen voor bellen naar een ander land. Gaarne uitleg hiervan.. met vriendelijke groet b.m. bakker 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 2 October 2020, 15:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Heeft u voor ons als forumleden wat meer informatie over het huidige contract? Waarin heeft u zelf het gevoel dat het is misgegaan? Is er onlangs een nieuwe abbonement afgesloten of bent u van Telfort afgekomen en had u daar specifieke afspraken?

Ben van Telfort overgenomen door jullie

Is alles automatisch verlopen of heeft u zelf gebeld en hierdoor een nieuw contract gekregen?

Alles automatisch

ik heb nog geen antwoord mogen ontvangen

Beste Bejabakker

Op het forum is het erg druk waardoor antwoord van een moderator wat langer op zich kan laten wachten. U kunt u profiel invullen/aanvullen zodat medewerkers u beter en directer kunnen helpen.

Ondertussen proberen de leden van het forum (klanten) u op weg te helpen. Aangezien u niets zelf iets heeft gewijzigd, weet ik niet hoe u verder te helpen.  Vandaar dat ik niet direct reageerde. Ik zoek eerst op het forum naar soortgelijke verhalen.

 

Belt u wel naar een ander nummer wat begint met een landcode van de Europese Unie?

Reputatie 7
Badge +9

Is het niet zo dat wanneer je vanuit Nederland naar een nummer in een land binnen de EU belt gewoon moet betalen.

Op deze website van KPN kan je meer informatie vinden.

 

Bij een mobiel KPN-abonnement afgesloten ná 17 september 2017 zit bellen van uit Nederland naar een nummer met een E.U.-landcode ook in de bundel. Dus bij onbeperkt kun je zo veel en lang bellen als je wilt.

Het betreft in dit topic echter nog een oud Telfort abonnement. Ik ken daar de voorwaarden niet van.

Reputatie 7
Badge +20

Bellen vanuit Nederland naar andere landen zit bij oude bundels vaak niet inbegrepen inderdaad. @Bejabakker  kun je toelichten vanuit welk land je naar welk land belt?

edit:

 

Is het niet zo dat wanneer je vanuit Nederland naar een nummer in een land binnen de EU belt gewoon moet betalen.

Op deze website van KPN kan je meer informatie vinden.

 

Abonnement dat voor 26 januari 2020 Telfort was.

• Let op als je in Nederland bent: bellen en sms’en vanuit Nederland naar een buitenlandsnummer in de EU zit niet in je abonnement. Je betaalt een hoger tarief per minuut en sms.

Reputatie 7
Badge +20

We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!