Beantwoord

belminuten werken niet bij op mijnKPN app

als ik mijn app open zie ik mijn mb's wel gewoon en die werken ook goed bij, alleen mijn belminuten staan nog steeds op 0 en ik heb wel al gebelt.

ligt dit aan mijn telefoon ?

of is er een storing, en wanneer is die storing dan voorbij ?

groetjes eline

icon

Beste antwoord door Joran 5 november 2015, 13:56

Dag Eline en Matthias,

Welkom op het forum!

Deze fout zit aan onze kant. Bij enkele klanten kan het voorkomen dat er minder verbruikte minuten worden weergegeven in MijnKPN dan er daadwerkelijk is verbeld. Dit is een storing aan onze kant en deze verwachten we eind dit jaar te hebben opgelost. De kosten worden achteraf niet alsnog in rekening gebracht. Excuses voor het ongemak!

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 1
Bij mijn vrouw het zelfde probleem,  wel gebeld maar de teller blijft maar op 0 staan. 

Graag een oplossing omdat wij nu niet weten wat er nog over is. 

Groetjes Matthias

Reputatie 7
Badge +27
Dag Eline en Matthias,

Welkom op het forum!

Deze fout zit aan onze kant. Bij enkele klanten kan het voorkomen dat er minder verbruikte minuten worden weergegeven in MijnKPN dan er daadwerkelijk is verbeld. Dit is een storing aan onze kant en deze verwachten we eind dit jaar te hebben opgelost. De kosten worden achteraf niet alsnog in rekening gebracht. Excuses voor het ongemak!

Reputatie 1
Dag Joran,

Mijn vrouw kan dus nu bellen zoveel zij maar........grapje:D

Bedankt voor de informatie, wij wachten gewoon af tot het vanzelf goed staat in de app.

We zitten inmiddels in 2016 en ik heb pasgeleden de app gedownload en heb de teller blijft op 0 staan, ondanks er diverse keren al mee gebeld is.

Reputatie 7
Badge +23
Welkom op het forum ! Dat kan goed kloppen dat je dit niet ziet. In het bericht van Joran hierboven wordt uitgelegd wat er aan de hand is. Helaas zijn we nog niet zover dat het ook al is opgelost. Ik durf er dan ook geen datum aan te verbinden. Wordt je dataverbruik wel gewoon bijgewerkt? 

Reageer