Beantwoord

Belofte's niet na komen: MijnKPN kan niet gekoppeld worden

• 23 oktober 2016
  • 1 reactie
  • 137 keer bekeken

in het begin van dit jaar gebeld door KPN met de mededeling dat ik diverse abonementen bij hen had lopen maar nog geen mobiel abonnement. Zij wezen mij op de diverse voordelen van KPN compleet waaronder een zeer gemakkelijke Mijn KPN app waarmee ik zeer gemakkelijk mijn verbruik kon inzien en gemakkelijk met MB's tussen de gezinsleden kon op en neer schuiven. Daar ik voor mij en mijn vrouw een abonement had bij 2 conculega's van KPN en deze beide in de loop van dit jaar afliepen, heb ik besloten om "compleet" over te gaan naar KPN. Eind Juni 2016 ging het eerste abonement vrij probleemloos over. Ik kan mij alleen niet aanmelden op mijn KPN daar, zoals op de KPN site vermeld werd, op het "moment" gewerkt werd aan 1 KPN app. Dit zou in de loop van eind Juli opgelost zijn. Helaas, eind Juni was er niets opgelost en na telefonisch contact te hebben gehad werd mij verteld dat ik nog in het oude systeem stond met mijn mobiele abonement en dat dat de reden was dat ik mij nog niet aan kon melden. Zodra mijn theede abonement over ging naar KPN begin September zou het allemaal opgelost zijn. Begin September ging met enige vertraging, veroorzaakt door KPN, mijn tweede abonnement over. Dit telefoonnummer kon ik ook direkt koppelen aan de KPN app, helaas mijn eerste telefoonnummer niet. Wederom weer met KPN gebeld, nu werd mij weer verteld dat ik nog in het oude systeem zat, ???? vanaf eind juni pas een mobiele abonnement, en handmatig overgezet moest worden. Ik zat bij de laatste 3000 en kon ieder moment over gaan. Nu is het inmiddels eind Oktober, heb al 4 maanden geen gebruik kunnen maken van de "gemakkelijke KPN app" en na diverse telefoontjes en een mail kan NIEMAND mij bij KPN zeggen wanneer alles nu werkt zoals mij beloofd is. Om mijn saldo te weten moet ik zowel voor telefoongebruik als voor internet gebruik, een sms sturen en wil ik gebruik maken van het MB delen moet ik bellen. Ik wil hebben wat me beloofd is>> het gebruik van de app. Waarom kan niemand bij KPN zeggen of mij op te hoogte houden waar ik aan toe ben. En zoals ik hoorde van een medewerker, met mij misschien nog 3000 andere. Ik krijg het gevoel dat ik alleen maar voorgelegen word door KPN mobiel.

Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking
icon

Beste antwoord door Marcia_ 24 oktober 2016, 12:40

Welkom @Peterkeev1965, heel onhandig dat jij hier ook mee te maken hebt! Logisch dat je niet wilt wachten, maar helaas kan ik het niet versnellen. Ik heb even voor je gekeken en naar verwachting is het eind 2016 opgelost. Beter nieuws is er niet 😞, hopelijk kan je dit toch nog even afwachten. Als het eenmaal werkt, is het namelijk ideaal!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +28
Welkom @Peterkeev1965, heel onhandig dat jij hier ook mee te maken hebt! Logisch dat je niet wilt wachten, maar helaas kan ik het niet versnellen. Ik heb even voor je gekeken en naar verwachting is het eind 2016 opgelost. Beter nieuws is er niet 😞, hopelijk kan je dit toch nog even afwachten. Als het eenmaal werkt, is het namelijk ideaal!

Reageer