Beantwoord

BelOnbeperkt Altijd niet te verwijderen uit mijn kpn

  • 6 November 2020
  • 9 reacties
  • 96 keer bekeken

Hallo,

 

Ik wil BelOnbeperkt Altijd uitzetten maar deze optie ontbreekt in het menu onder extra belopties, terwijl dit er wel hoort te staan.

Zou een moderator zo vriendelijk willen zijn deze optie te deactiveren?

 

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 12 November 2020, 16:08

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Welkom op het forum @Koekman123. We hebben inderdaad op dit moment een probleem met het toevoegen en/of verwijderen van Onbeperkt Bellen via MijnKPN. Als jij jouw profiel invult, ga ik het voor je verwijderen. 

Welkom op het forum @Koekman123. We hebben inderdaad op dit moment een probleem met het toevoegen en/of verwijderen van Onbeperkt Bellen via MijnKPN. Als jij jouw profiel invult, ga ik het voor je verwijderen. 


Dag Jeroen,

 

Ik heb inmiddels mijn profiel aangevuld. Indien er nog informatie ontbreekt hoor ik het uiteraard graag.

Reputatie 7
Badge +19

Welkom op het forum @Koekman123. We hebben inderdaad op dit moment een probleem met het toevoegen en/of verwijderen van Onbeperkt Bellen via MijnKPN. Als jij jouw profiel invult, ga ik het voor je verwijderen. 


Dag Jeroen,

 

Ik heb inmiddels mijn profiel aangevuld. Indien er nog informatie ontbreekt hoor ik het uiteraard graag.

Dank voor het invullen. Onbeperkt bellen heb ik voor jullie eruit gehaald. 

Moderator

Wilt u mijn bundel bel onbeperkt uitzetten. De bundel laat zich niet uitzetten onder opties.

Ik hoor het graag.

Beste @Herbert540921 vul je profiel zoveel mogelijk aan en medewerkers reageren binnen enkele dagen. Door drukte kan het tot wel een week duren. Zij zullen het voor u oppakken.

Mijn profiel is compleet ingevuld en bij u bekend.

Ik  ben gewoon een klant maar super dat deze is ingevuld. Als klant bent u misschien bekent maar door u profiel in te vullen geeft u de medewerkers toestemming om in u dossier te duiken.

Reputatie 7
Badge +19

Goedemorgen @Herbert540921, zou je jouw profiel willen invullen? Denk daarbij aan o.a. postcode & huisnummer. Dan kan ik de beloptie vervolgens voor je verwijderen. 

Uiteindelijk helpdesk gebeld 0800-0402. Die heeft het aangepast.