Beantwoord

Beltegoed opvragen voor 60 simkaarten

graag wil ik van alle 60 geregistreerde nrs het beltegoed eenmalig weten,wel het totale dus ook of het extra beltegoed wat beloofd is bij aankoop na registratie wel is bij geschreven na registratie wat ik keurig gedaan heb gaat toch om 60 x 10 euro voor een sportvereniging
Dit omdat ik ze wel heb kunnen registreren ,maar ddor een (foutje) in systeem MIJN KPN
zijn ze later totaal verdwenen.foutje is nu hesteld maar daar heb ik niks aan
ik kan ze niet uitlezen in een telefoon.
Ze zitten in trackers en kunnen daar niet makkelijk uit.
Ik heb nog maar 1 voorstel
als ik jullie de lijst van telefoon nummers mail en jullie zoeken die tegoeden op en mailen mij terug dan weet ik waar ik aan toe ben,we schakelen later over op iot maar kunnen eerst nog wel wat gebruiken van de al aangeschafte tegoeden.
indien akkoord geef dan maar het email adres waar ik het heen kan sturen
vr gr Jan de Beer
icon

Beste antwoord door Marina_ 17 juli 2018, 14:12

Hallo Jan de Beer, wat lastig dat alle 60 telefoonnummers door een foutje weer verdwenen zijn uit MijnKPN. Ik begrijp dat je ze weer hebt toegevoegd, maar wat mij niet duidelijk is, is dat je er niks aan hebt. Je zou juist het tegoed dan moeten terug zien. Je kunt op de volgende manieren gratis je beltegoed opvragen voor je mobiele telefoon (ook in het buitenland):

Bel met je toestel naar *101#
Je ziet binnen enkele seconden de hoogte van je beltegoed op het scherm van je telefoon. Kun je de tekst niet helemaal lezen? Probeer dan verder te scrollen. Lukt dit niet, druk dan op de OK-toets zodra je de eerste regel hebt gelezen. De tweede regel verschijnt nu in je scherm.
Bel met je toestel naar *107# voor het extra beltegoed t.w.v. € 7,50.
Je ziet binnen enkele seconden de hoogte van je beltegoed in het scherm van je telefoon.

Via MijnKPN
Log in op MijnKPN met je KPN-ID.
Heb je geen KPN-ID of wil je weten wat dit is, bekijk dan deze pagina.
Ben je de gebruikersnaam of wachtwoord van KPN-ID vergeten? Reset dan je wachtwoord of maak een nieuwe gebruikersnaam aan.

Klik op de groene knop
Bel naar 1244.
Kies in het menu voor 'opvragen prepaid-tegoed'. Je hoort vervolgens de hoogte van je beltegoed Ik kan aan de hand van de telefoonnummers en het simkaartnummer

Als het bovenstaande geen optie is dan kan ik het voor je opvragen aan de hand van de 06- nummers i.c.m. het bijbehorende simkaartnummer ter verificatie en stuur ik je in een privébericht het e-mailadres waar je dit naar toe kan sturen.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Hallo Jan de Beer, wat lastig dat alle 60 telefoonnummers door een foutje weer verdwenen zijn uit MijnKPN. Ik begrijp dat je ze weer hebt toegevoegd, maar wat mij niet duidelijk is, is dat je er niks aan hebt. Je zou juist het tegoed dan moeten terug zien. Je kunt op de volgende manieren gratis je beltegoed opvragen voor je mobiele telefoon (ook in het buitenland):

Bel met je toestel naar *101#
Je ziet binnen enkele seconden de hoogte van je beltegoed op het scherm van je telefoon. Kun je de tekst niet helemaal lezen? Probeer dan verder te scrollen. Lukt dit niet, druk dan op de OK-toets zodra je de eerste regel hebt gelezen. De tweede regel verschijnt nu in je scherm.
Bel met je toestel naar *107# voor het extra beltegoed t.w.v. € 7,50.
Je ziet binnen enkele seconden de hoogte van je beltegoed in het scherm van je telefoon.

Via MijnKPN
Log in op MijnKPN met je KPN-ID.
Heb je geen KPN-ID of wil je weten wat dit is, bekijk dan deze pagina.
Ben je de gebruikersnaam of wachtwoord van KPN-ID vergeten? Reset dan je wachtwoord of maak een nieuwe gebruikersnaam aan.

Klik op de groene knop
Bel naar 1244.
Kies in het menu voor 'opvragen prepaid-tegoed'. Je hoort vervolgens de hoogte van je beltegoed Ik kan aan de hand van de telefoonnummers en het simkaartnummer

Als het bovenstaande geen optie is dan kan ik het voor je opvragen aan de hand van de 06- nummers i.c.m. het bijbehorende simkaartnummer ter verificatie en stuur ik je in een privébericht het e-mailadres waar je dit naar toe kan sturen.
Helaas een antwoord waar ik niks mee kan
Alle kaarten zoals al genoemd in de vraag zitten in een tracker als verkleinde kaart
Waterdicht en heel veel werk oom er uit te halen
het is dus niet gewoon mogelijk om ze allen in een telefoon te stoppen,
daarvoor had ik mijn kpn aangemaakt.om te kunnen beheren.
Ik wil eigenlijk gewoon 1 x alle tegoeden weten van alle nummers zoals dat hoorde te werken.
zoals ik al zei ik kan een lijst met de nummers mailen,en als jullie dan even het tegoed bij alle nummers zetten weet ik eerst genoeg.ze horen allen op precoies 10 euro te staan volgens mij.
Het verbruik kan ik testen op onze server,maar ik moet wel eenmalig weten hoeveel tegoed er opstaat.
Ze worden ook voor veiligheid gebruikt,bij calamiteiten onderweg kunnen we zien waar betreffende sloep zich bevind,is dus wel belangrijk dat er genoeg saldo op staat voor we ze de haven van Harlingen laten uitvaren.
Hoop dat jullie dit voor je klant kunnen doen.
Een advies aan de programmeurs maak van het beltegoed 1 bedrag dus niet meer starttarief apart en extra bonus tegoed apart dat maakt het een stuk makkelijker
gewoon beltegoed: euro waar het totale tegoed waar het om gaat dan op staat.
vr gr Jan de Beer
Terschelling
Nog kleine toevoegin:Ik heb ze dus allen keurig aangemeld op mijn kpn,maar julie hebben mijn kpn weggepoetst omdat ik 47 nummers in een account kon instaleren.
Jullie zeggen achteraf dat er maar 5 in mogen,maar dat is achteraf info waar ik nu niks meer aan heb.
Ik hen mijn tegoeden nodig
We kochten niet voor niks 150 prepaid kaarten,dan mogen ze ook wel doen wat beloofd is
de andere 90 moet ik nog aanmelden maar ik wil eerst deze eerste serie veilig stellen.
groet Jan
Reputatie 7
Badge +18
Hallo Jan, ik heb je een privébericht gestuurd. Zou je hierop willen reageren?

Reageer