Beantwoord

Belverbruik niet goed inzichtelijk in MijnKPN

Kan iemand mij zeggen wanneer de problemen met het niet goed bijhouden van het belverbruik in mijn kpn worden opgelost. Alleen het bellen naar mobiel wordt bijgehouden, alles wat ik naar vaste nrs. bel wordt niet meegenomen, dus op de helft van de maand weet je totaal niet waar je aan toe bent.

Admin: ondewerp aangevuld i.v.m. vindbaarheid. 

icon

Beste antwoord door Marcia_ 19 november 2015, 21:29

Bedankt voor je privébericht! Goed dat je via de telefonische klantenservice al antwoord op je vraag hebt gekregen. Mocht je in de toekomst onze hulp nog eens nodig hebben, blijf je natuurlijk van harte welkom op het forum!

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Beste ,

Welkom! Wat ontzettend verwarrend dat je niet het juiste aantal belminuten ziet staan in MijnKPN! Ik heb wel een vermoeden waar dit aan kan liggen, maar wil het graag even voor je controleren. Wil je reageren op het privébericht dat ik je stuur? Dan kijk ik het voor je na! 

Reputatie 7
Badge +27
Bedankt voor je privébericht! Goed dat je via de telefonische klantenservice al antwoord op je vraag hebt gekregen. Mocht je in de toekomst onze hulp nog eens nodig hebben, blijf je natuurlijk van harte welkom op het forum!

Het is nu 9 januari 2016, de problemen van het niet registreren van het beltegoed is nog steeds niet opgelost. Schandalig dit is al van vorig jaar mei het geval.

Ik zit bij de duurste mobiele aanbieder maar zo iets simpels is na bijna een jaar nog niet opgelost.

IK HEB OP DIT ADRES 3 KPN ABONNEMENTEN, NU NOG WEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Reputatie 7
Badge +27
Beste ,

Ik twijfel een beetje. Heb je het nu over het inzichtelijk maken van de belminuten in MijnKPN of over het registreren van het prepaid beltegoed? Vermoedelijk het eerste, maar ik zal beide behandelen. 

Het klopt dat je nog steeds niet het juiste aantal belminuten ziet in MijnKPN. Je kunt nog steeds gratis bellen naar onder andere KPN mobiele nummers en vaste nummers. Daarom zie je deze minuten ook niet online staan. Ik kan begrijpen dat dit vervelend is, maar zie het als een voordeel: je betaalt niet voor een groot deel van je gesprekken. We werken er zo snel mogelijk aan om dit 'probleem' op te lossen.

Als het je niet lukt om het extra prepaid tegoed te registreren, dan kan ik dit voor je regelen. Wil je het me dan laten weten?

Marcia_ schreef op 11 jan '16 om 09:19uBeste @JoeCocker,

Ik twijfel een beetje. Heb je het nu over het inzichtelijk maken van de belminuten in MijnKPN of over het registreren van het prepaid beltegoed? Vermoedelijk het eerste, maar ik zal beide behandelen. 

Het klopt dat je nog steeds niet het juiste aantal belminuten ziet in MijnKPN. Je kunt nog steeds gratis bellen naar onder andere KPN mobiele nummers en vaste nummers. Daarom zie je deze minuten ook niet online staan. Ik kan begrijpen dat dit vervelend is, maar zie het als een voordeel: je betaalt niet voor een groot deel van je gesprekken. We werken er zo snel mogelijk aan om dit 'probleem' op te lossen.

Als het je niet lukt om het extra prepaid tegoed te registreren, dan kan ik dit voor je regelen. Wil je het me dan laten weten?

Ik heb een abo met 200 belminuten en 2000mb internet. Ik ben vorig jaar maart klant geworden bij Hi en daarna in mei overgezet naar KPN.Vanaf dit moment worden de belminuten niet bijgehouden. Ik heb hier diverse malen over gebeld en als laatste kreeg ik te horen dat eind 2015 de problemen zouden zijn verholpen. Nu in 2016 nog steeds niet. Over dat gratis bellen geloof ik helemaal niets van, want wanneer je bij reviews gaat kijken in de appstore en googlestore zal je zien dat er heel veel klanten met dezelfde problemen die hierdoor over de belbundel heen gaan en daarvoor gewoon berekend krijgen door KPN.

Het is toch wel zeer amateuristisch dat een bedrijf als KPN zoiets simpels niet opgelost krijgt(OF NIET WIL OPLOSSEN)

Reputatie 7
Badge +27
Je kunt er van uitgaan dat mijn uitleg juist is, hoor. Ik ben ook één van de klanten waarbij het misgaat met het registreren van het aantal belminuten. Je kunt dit zelf controleren door bijvoorbeeld 5 minuten te bellen naar een vast nummer. Deze minuten zie je niet terug in MijnKPN, maar ze worden ook niet in rekening gebracht.

Het is dus ook niet mogelijk dat je boven je bundel gaat door deze kosten. Als je extra kosten maakt, kan dit liggen aan bijvoorbeeld bellen naar buitenlandse nummers of 0900-nummers. Dat gaat niet uit de reguliere belbundel. Ik ben het wel met je eens dat het verwarrend is en hoop ook dat het snel opgelost is. 

Reageer