ben nieuwe klant, kan niet inloggen in Mijn KPN


Heb hier al over gebeld met KPN, verder geen vervolg het zou een tijdelijke storing zijn. Dit is inmiddels een week geleden.

Wanneer ik nu probeer het wachtwoord te resetten moet ik de laatste 3 cijfers van mn rek. invullen, prima gedaan;

vervolgens weer;

Wachtwoord wijzigen niet mogelijk.

Het online wijzigen van het wachtwoord is helaas niet gelukt. U moet rechtstreeks verbonden zijn met uw thuisnetwerk of toegang hebben tot uw emailadres en klantnummer. Probeert u het thuis opnieuw. 

Het is ook mogelijk om binnen enkele werkdagen een nieuw wachtwoord per post te ontvangen. Neem hiervoor contact op met onze Klantenservice.

Contact opnemen met KPN

Daarna probeer ik contact op te nemen met KPN maar daarvoor moet je ingelogd zijn!!

Zo kom je in een eindeloze loop.

Dan probeer ik maar de gebruikersnaam op te vragen en JA  ik ben op het huisadres.... !

maar dit is ook niet mogelijk.

Vervelende eerste kennismaking moet ik zeggen..

En nu? 

weer bellen?? wachten ?  


0 reacties

Er zijn nog geen reacties. Reageer als eerste.

Reageer