Beantwoord

Bereibaarheid KPN op 27/06/2020

  • 27 June 2020
  • 3 reacties
  • 134 keer bekeken

Badge

Beste Kpn,

klanten vinden het meestal niet zo erg dat ze even moeten wachten om de vraag die je wil stellen beantwoord te krijgen. Echter vind ik dat als je 2 uur in de wacht gezet wordt voordat er iemand wordt gesproken wel erg lang en onacceptabel. In mijn geval helemaal niemand gesproken en de verbinding werd precies op 2:00 uur in de wacht te hebben gestaan verbroken.

 

Het bandje dat wordt afgespeeld is in deze wel erg sprekend. ‘De wachttijd is langer dan u normaal van ons gewent bent’ en ‘ de wachttijd is langer dan 15 minuten’

 

wellicht kan u als grootste en betrouwbaarste provider met de beste telefoon internet en tv diensten ook iets doen aan uw eigen bereikbaarheid?

Nu ben ik een bestaande klant die gerust kan wachten, maar als dit mij overkomt als nieuwe klant, begin ik wel sterk te twijfelen of de bereikbaarheid dezelfde betrouwbaarheid heeft als de aangeboden (netwerk)diensten.


graag verneem ik ook van KPN een reactie. Tevens ben ik bereid om dit verhaal toe te lichten . Gezien jullie mijn juiste gegevens hebben, ben ik zeer benieuwd of dit bericht bij jullie serieus wordt genomen.

 

 

fijne avond medewerkers KPN!

 

 

 

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 4 July 2020, 17:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Beste @MWissink, terecht punt! Twee uur is veel te lang natuurlijk. En dan duurt het ook nog lang voordat je op het forum een reactie krijgt.. Excuses hiervoor! Of er iets aan de hand was zaterdag, durf ik niet te zeggen. Waarom je zo lang hebt moeten wachten is mij een raadsel.. Ik help je in ieder geval graag verder als je nog ergens tegenaan loopt. Vanwege de AVG mag ik jouw gegevens niet opvragen aan de hand van je KPN ID. Wil je deze zelf opslaan in jouw forumprofiel? Dit is alleen inzichtelijk voor jou en KPN. Wil je daarnaast toelichten wat er precies aan de hand is?

Badge

Beste Marcia,

bedankt voor de reactie. 
In mijn profiel heb ik mijn gegevens aangepast zodat u mij kunt bereiken. Klantnummer: 

********

Er zijn meerdere vragen die ik graag beantwoord wil hebben. Voor mij is dit noodzakelijk om deze hier te delen. 
 

nadat er contact is geweest met KPN zal ik proberen dit forum te sluiten.

 

Martijn

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Reputatie 7
Badge +30

Beste @MWissink, als je telefonisch contact wilt, zou je echt even opnieuw moeten bellen met 0800-0402. Mocht je willen dat we je op het forum verder helpen, wil je dan je vraag hier stellen? We helpen je graag verder.