Beantwoord

Bestaande account en een nieuwe prepaid kaart koppelen

  • 1 mei 2019
  • 3 reacties
  • 843 keer bekeken

Mijn KPN in het verleden aangemaakt. Nieuwe Prepaid kaart met nieuw nummer. KPN systeem weer hiet geen raad mee door te melden ER IS AL EEN ACCOUNT OP DIT EMAIL ADRES.... dus dat nieuwe nummer niet kan toevoegen en het oude kan wissen....

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Marina_ 3 mei 2019, 12:20

Hoi DubbelChaos, Aangezien je al een account hebt met dit e-mailadres, kun je een nieuw wachtwoord aanvragen via deze link. Wanneer je een nieuw wachtwoord hebt aangemaakt log je opnieuw in en kun je het nieuwe nummer koppelen aan MijnKPN en het oude nummer ook ontkoppelen. Is het je zo duidelijk? Anders hoor ik het graag van je.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi DubbelChaos, Aangezien je al een account hebt met dit e-mailadres, kun je een nieuw wachtwoord aanvragen via deze link. Wanneer je een nieuw wachtwoord hebt aangemaakt log je opnieuw in en kun je het nieuwe nummer koppelen aan MijnKPN en het oude nummer ook ontkoppelen. Is het je zo duidelijk? Anders hoor ik het graag van je.
Reputatie 7
Badge +19
@DubbelChaos, Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!
Bedankt voor de info, probleem opgelost. Groet en bedankt.

Reageer