Beantwoord

Betalen factuur kan niet aangepast worden in MijnKPN

  • 31 May 2019
  • 3 reacties
  • 1301 keer bekeken

Badge
ik probeer al meer als een half jaar dit aan te passen voor mijn vrouw wel updates maar je moet bij jullie dit nog steeds bij een winkel doen waarom dan die idiote knop van veranderen van zelf bepalen of automatisch betalen terwijl die functie niet werkt vindt dat een slechte zaak van zo'n groot bedrijf die totaal niets geeft om zijn apps goed te laten werken doe er alsjeblieft wat aan dit is al jaren zo je moet na de winkel want we zijn nog ouderwets en anders haal die functie er uit.
Kom KPN we leven in 2019 waarom leugens plaatsen terwijl de helft v/d app niet werkt en jullie niet moderniseren willen

Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking
icon

Beste antwoord door cleo259 3 June 2019, 14:15

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Ha @cleo259, welkom! Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt, mede doordat je verhaal eigenlijk één lange zin is. Kan je uitleggen wat je vraag precies is? Wat wil je automatisch betalen? De factuur van mobiel of vaste diensten? En dit lukt je zelf niet? Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer en 06-nummer? Dan help ik je er graag mee. Als we dit in MijnKPN neerzetten, zou het ook gewoon moeten werken natuurlijk.
Badge
Wat ik bedoel is dat de app totaal niet werkt en je alleen maar je verbruik kunt zien.
Dus heb ik het maar op de ouderwetse manier gedaan dus is het al geregel.
Reputatie 7
Badge +30
De app doet het bij mij op dit moment even helemaal niets, maar in de regel moet deze gewoon naar behoren werken. Je kunt altijd proberen om deze te verwijderen en opnieuw te installeren. In ieder geval goed om te lezen dat je alsnog geholpen bent door ons!