Beantwoord

Betaling

  • 16 August 2019
  • 2 reacties
  • 149 keer bekeken

Hallo ik wou vragen of ik mijn betaling kon uitstellen
icon

Beste antwoord door Marina_ 18 August 2019, 16:31

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Emily23x, Welkom op het forum. Heb je het inmiddels geregeld? Zo niet, dan kun je kijken op deze pagina of uitstel mogelijk is. Is dat mogelijk, kun je het meteen regelen op de betreffende pagina. Als je er nog vragen over hebt, laat je het dan weten? In dat geval is het ook handig als je jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) toevoegt aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor KPN Moderators en voor jezelf) Dan kan ik meteen kijken wat ik voor je kan doen.
Reputatie 7
Badge +19
@Emily23x Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders hoor ik het graag!

Reageer