Beantwoord

Betalingsdatum wijzigen

  • 19 February 2020
  • 5 reacties
  • 210 keer bekeken

Goedemorgen,

Graag wil ik mijn betalingsdatum wijzigen voor beide abonnementen (Mobiel & TV). Dit wilde ik doen door de klantenservice te bellen, maar ik krijg helaas niemand aan de lijn. De smsjes die ik vervolgens toegestuurd krijg namens de klantenservice lossen mijn probleem niet op.

Hopelijk kan iemand online mij helpen.

 

Met vriendelijke groet,

Moniek

 

 

icon

Beste antwoord door Tycha 19 February 2020, 12:28

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Welkom @Moniek90 

 

Voor vaste diensten; Internet, tv en bellen kun je tegenwoordig makkelijk en snel zelf je betaaldatum wijzigen op: kpn.com/factuurdatum Yes!

Voorwaarden:

  • De factuurdatum kan 1 keer gewijzigd worden.

  • Voor de wijziging voer je de; adresgegevens, laatste 4 cijfers van het rekeningnummer en de nieuwe datum waarop je de  factuur wilt ontvangen in.

  • Incasso vindt 3 werkdagen na de factuurdatum plaats.

De betaaldatum laten wijzigen van je mobiele aansluiting? Dat kan via de klantenservice (0800 -0402). Of vul hier je forumprofiel in met: naam contractant, postcode + huisnummer, geboortedatum en klantnummer.  

Geef dan hier een seintje.

Bron

Als je belt,spreek dan in, dat je een medewerker wil spreken, succes!

 

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen @Moniek90, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Zoals Tycha hierboven aangeeft is het zeker mogelijk om de incassodatum aan te laten passen. Voor je vaste diensten kan je dit zelf online regelen, voor een mobiel abonnement dien je het via de klantenservice te regelen. Ik zie dat je jouw Forum profiel nog niet hebt ingevuld, heb je inmiddels telefonisch contact gehad met een collega om de incassodatum voor je mobiele abonnement te wijzigen? Zo niet, vul dan alsnog je profiel aan en geef een seintje zodat ik je hiermee kan helpen. Geef dan ook even aan welke incassodatum je graag zou willen, dan ga ik kijken of dit mogelijk is (een paar incassodata zijn uitgesloten namelijk). 

Reputatie 7
Badge +21

@Moniek90, ik heb geen reactie meer gehad. Kan ik je hier nog bij helpen of is het je inmiddels al gelukt? 

Hoi Susan en Tycha,

Het is mij helaas niet gelukt om een medewerker aan de telefoon te krijgen. Maar online is het mij wel gelukt. Ik wacht deze maand nog even af om te kijken of de wijzigingen ook daadwerkelijk doorgevoerd zijn.

 

Ik kom er op terug! Bedankt.

 

Reputatie 7
Badge +25

Goed om te lezen dat het is gelukt! Indien er nog vragen zijn, dan weet je ons te vinden.

Reageer