Beantwoord

Bij inloggen KPN ID steeds product koppelen

• 25 september 2017
  • 13 reacties
  • 484 keer bekeken

Badge
Elke keer als ik inlog op KPN ID moet ik mijn producten opnieuw koppelen wat doe ik fout?
icon

Beste antwoord door Natasja_1 5 oktober 2017, 10:56

Fijn dat je erachter bent gekomen wat er mis ging! Op het moment dat je al een product gekoppeld hebt, staat er inderdaad in het groene vak welk product dat is. Het witte pijltje staat erbij in verband met het 'ga naar'. Het koppel gedeelte kan je dan inderdaad helemaal negeren. Op het moment dat er nog geen product is gekoppeld, staat dit op de plek waar je nu de groene balk ziet. Als je hier nog vragen over hebt, stel ze gerust 🙂
Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi @koster929, welkom op het Forum! Dat is niet de bedoeling 🙂 Maakt het ook uit of je je browser sluit of niet? Als je dit niet zeker weet, zou je dan eens willen inloggen > het product koppelen > uitloggen en direct weer inloggen zonder de browser te sluiten? Ik ben erg benieuwd of de gegevens zonder het sluiten van de browser wel bewaard blijven. Hoor graag van je!
Badge
@Natasja, na uitloggen en direct weer inloggen zonder de browser (Edge) te sluiten moet ik weer de producten koppelen.
Reputatie 7
Kan je wel alle details van het product bekijken direct nadat je het product gekoppeld hebt?
Badge
Ja, ik alles bekijken na het koppelen en ook b.v. televiesie pakket wijzigen.
Reputatie 7
Log na het koppelen van een product eens op een ander apparaat met jouw KPN ID in.
Is het product zichtbaar?
Badge
Ingelogged op tabet (Google Chrome) en producten zijn hier wel gekoppeld.
Reputatie 7
Dat is interessant.
Mijn vermoeden is nu dat het op de tablet gewoon zal blijven werken.
Gebruik eens Internet Explorer op die Windows machine.
Werkt dat ook?
Badge
Internet Explorer geeft het zelfde probleem.
Reputatie 7
Heel apart, in Edge en IE zou het uiteraard ook gewoon moeten werken, dat doet het bij bij immers ook.
Het enige dat ik nog zou willen voorstellen is om de cookies in Edge eens op te schonen en te kijken of het probleem daarmee verholpen wordt.
Badge
Cookies verwijderd helaas zonder resultaat. Krijg ook iedere keer een email dat mijn producten met succes zijn gekoppeld.
Reputatie 7
Badge +10
@koster929, erg gek dat het op één van jouw apparaten niet werkt. Welk merk/type apparaat is dit?
Badge
@Natasja, ik heb gevonden wat ik verkeeerd deed n.l. na het inloggen liet ik mij misleiden door het witte plijltje in het linker groene vak wat naar de rechter vakken van "Uw product koppelen" wijst.
Daar in de rechter vakken niet staat dat een product gekoppeld is ging ik ervan uit dat ik mijn product moest koppelen in plaats van dat ik op het groene vak moest klikken (Ik heb alleen "Thuis").
Lijkt me handig om als een product gekoppeld is in het betreffende vakkje een "vinkje" of iets dergelijks te plaatsen om te voorkomen dat mensen zoals ik het verkeerd doen bij één gekoppeld product..
Reputatie 7
Badge +10

Fijn dat je erachter bent gekomen wat er mis ging! Op het moment dat je al een product gekoppeld hebt, staat er inderdaad in het groene vak welk product dat is. Het witte pijltje staat erbij in verband met het 'ga naar'. Het koppel gedeelte kan je dan inderdaad helemaal negeren. Op het moment dat er nog geen product is gekoppeld, staat dit op de plek waar je nu de groene balk ziet. Als je hier nog vragen over hebt, stel ze gerust 🙂

Reageer