Beantwoord

Buitenlandbundel niet zichtbaar in MijnKPN app

• 11 juli 2016
  • 7 reacties
  • 1124 keer bekeken

Hi,

Aankomend weekend ga ik op vakantie naar het buitenland en heb nu alvast een buitenlandbundel 500MB aangezet. Deze is een maand geldig en ik ga 'slechts' 2 weken dus die paar dagen maakt verder niet uit :-)

Als ik nu via de PC inlog op MijnKPN, dan zie ik dat de bundel actief staat en je ziet ook een weergave van het verbruik. Helemaal prima natuurlijk maar als ik nu op mijn mobiel de MijnKPN app opstart, is er geen verbruik van de buitenlandbundel zichtbaar. Hoe kom ik er volgende week als ik op vakantie ben achter wat mijn verbruik is? Ik ga natuurlijk niet iedere keer de PC opstarten (die ik overigens niet eens bij me heb) om te bekijken wat mij verbruik is en om te wachten op de melding dat de bundel op is en ik een nieuwe moet activeren is natuurlijk super onhandig omdat je dan geen mogelijkheid hebt om je verbruik een beetje te verdelen over de (resterende) dagen.

Is hier ├╝berhaupt over nagedacht?
icon

Beste antwoord door Paul_ 13 juli 2016, 09:31

Goedemorgen!

Ik wist het ook niet exact maar ik heb ook een iPhone (6S). Dus heb ik mijn gratis EU-bundel maar aangezet om erachter te komen :)
Het staat dus bij 'verbruik' -> 'verbruik buitenland'.

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hoi @joelias, ik ben jaloers. Hele goede vraag!

Er is gelukkig wel over nagedacht aangezien je het inderdaad wel in de MijnKPN app moet kunnen zien. Je krijgt ook een sms als je op 50% en 75% (en 100%) van je bundel zit zodat je een inschatting kan maken. Maar het is natuurlijk een stuk handiger om het in de app te zien. Heb je de laatste versie van de app?

Nog wel een laatste tip: We geven een gratis EU bundel (100 MB) die je kan activeren via de MijnKPN app. Hier lees je er meer over 🙂
Hallo Paul,

ik heb de laatste versie van de MijnKPN App die in de Appstore staat. Daarin is niet te zien wat je verbruik buitenland is en als dat volgens jou wel zou moeten zijn ben ik benieuwd waar ik dit kan terugvinden....... dan zal ik het moeten doen met de SMS melding vrees ik.

Dank voor je berichtje mbt de gratis 100 MB. Goede actie van KPN!
Reputatie 7
Badge +24
Ik heb het nog voor je nagevraagd en verder uitgezocht. Je moet het sowieso in de MijnKPN app kunnen zien zodra de bundel in gebruik gaat. Er is wel een uitzondering: deze functionaliteit is niet beschikbaar voor de Windows app.

Zou dat het kunnen zijn?
Sorry, ik heb alle opties in de app bekeken maar kan nergens her buitenlandbundel verbruik terugvinden. Overigens heb ik een iPhone met laatste iOS versie.

Kan je aangeven waar ik het buitenland verbruik in de app kan terugvinden?
Reputatie 7
Badge +24
Goedemorgen!

Ik wist het ook niet exact maar ik heb ook een iPhone (6S). Dus heb ik mijn gratis EU-bundel maar aangezet om erachter te komen :)
Het staat dus bij 'verbruik' -> 'verbruik buitenland'.

Hallo Paul,

helemaal goed, dank je. Ik heb tig keer gekeken maar er dus 'gewoon' overheen gekeken. Ik zal niet de enige zijn denk ik dus misschien dat er aan deze zichtbaarheid gedaan kan worden?
Reputatie 7
Badge +24
Graag gedaan @joelias.

Ja, mee eens. De app is recentelijk vernieuwd dus feedback is zeker waardevol!

Reageer